Serviceinriktad junior administratör/samordnare sökes till Linkö

Bemannia Kontor / Administratörsjobb / Linköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Linköping, Mjölby, Åtvidaberg, Finspång, Motala eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bemannia Kontor i Linköping, Åtvidaberg, Finspång, Motala, Norrköping eller i hela Sverige

Ett varierat administrativt arbete med servicefokus i en verksamhet som ständigt förändras. Teambaserat arbete i ett team med blandade åldrar. Låter det spännande? Då kan du vara den vi söker till vår kunds härliga team i Linköping!

Om uppdraget:

Vår kund är en myndighet som vill hjälpa människor att hitta lösningar och förändra sin situation, men framförallt motverka att människor hamnar i en svår skuldsättning. I deras arbete är det viktigt att se möjligheter och med kunden i fokus ständigt förbättra verksamheten. På kontoret i Linköping arbetar sammanlagt ca 70 personer och det här uppdraget är på enheten för skuldsanering och konkurstillsyn, där de arbetar med att utreda och besluta om personer och företag uppfyller kraven för att få skuldsanering. Det team du kommer bli en del av består av ca 20 personer i blandade åldrar.

Som administratör/samordnare har du en viktig roll i skuldsaneringsteamet och stor betydelse för kvaliteten i skuldsaneringsärendet. Du granskar, kontrollräknar och jämför uppgifter och är den som registrerar ärenden i myndighetens IT-stöd. Du stöttar även teamet genom att registrera inkomna handlingar, har kontakt med dem som söker skuldsanering, de som vill få betalt, budget- och skuldrådgivare, samt myndigheter m.fl. Kundorientering, serviceinriktning, en positiv framtoning och god kommunikativ förmåga är viktigt för att skapa förtroende i mötet med medarbetare och kunder, varför vi gärna ser att du har lätt för att uttrycka dig i tal och skrift, anpassa språket efter mottagaren, samt är bra på att lyssna och förklara. Bredden av administrativa arbetsuppgifter och det stundtals höga arbetsflödet ställer krav på att du har förmåga att arbeta snabbt, systematiskt och strukturerat. Eftersom arbetsdagen växlar mellan många olika uppgifter tror vi att du är noggrann och observant på detaljer, men samtidigt ser helheten. Då dina arbetsuppgifter varierar och verksamheten utvecklas ständigt bör du uppskatta förändringar och tycka om att bidra till effektiva lösningar. Eftersom myndigheten arbetar teambaserat är det även av vikt att du har lätt för att samarbeta och kommunicera med alla samarbetsparter i uppdraget.

Publiceringsdatum
2018-03-01

Kvalifikationer
• Gymnasium eller likvärdig utbildning inom ekonomi, samhälle eller administration
• Under de tre (3) senaste åren haft minst ett (1) års arbetslivserfarenhet från ett serviceyrke med kundkontakt
• Goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift
• Goda kunskaper i MS Office eller likvärdigt
• God erfarenhet av att arbeta med datoriserade telefonväxlar och hänvisningssystem

Tjänstens omfattning och tillträde
Tjänsten avser ett heltids konsultuppdrag under perioden 2018-03-15 - 2018-09-15, med chans till förlängning.

Om ansökan:

Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, förnamn.efternamn@bemannia.se. Ange annonstiteln för den tjänst som din fråga berör i ämnesraden i ditt mail.

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på jobb@bemannia.se alternativt 08-84 53 00.

Alla våra lediga tjänster finner du här: www.bemannia.se/lediga-jobb/

Registrera ditt CV här: www.bemannia.se/registrera-ditt-cv/
Då finns du med i vår databas även för framtida rekryteringar.

Bemannia är ett av Sveriges ledande bemannings- och rekryteringsföretag inom offentlig sektor. Vi har ramavtal med 220 kommuner och ett 100-tal förvaltningar, bolag och myndigheter. Bemannia är ett auktoriserat bemanningsföretag som har kollektivavtal. Detta är en trygghet och en kvalitetssäkring såväl för våra kunder som för dig som konsult. Bemannias etablerade samarbeten med tusentals attraktiva arbetsgivare i hela landet erbjuder dig mängder med spännande karriärmöjligheter.

Välkommen till Bemannia - Rätt person direkt!

www.bemannia.se www.facebook.com/bemannia

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-03-08
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Alexandra Lindholm

Företag
Bemannia Kontor

Adress
Bemannia Kontor
Sveavägen 155
11346 Stockholm

Kontorsadress
Sveavägen 155 11346 Stockholm

Jobbnummer
3994474

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bemannia Kontor

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bemannia Kontor: