Servicedesk (student) på deltid till spännande IT-företag
Bravura / Supportteknikerjobb / Stockholm
2012-11-21
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Servicedesk (student) på deltid till spännande IT-företag" (publicerad 2013-03-01) ⬅️
Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura är rekryterings- och bemanningsföretaget som arbetar med tjänster över hela tjänstemannaområdet. Vi har jobb för dig som är i början i karriären och för dig med erfarenhet. Gemensamt är att vi erbjuder schyssta anställningsvillkor för alla våra anställda och att vi är personliga och satsar på service lite utöver det som förväntas.
Publiceringsdatum2012-11-21FöretagetBravura söker för kunds räkning en servicedesk-medarbetare på deltid till deras kontor i Stockholm. Vår kund arbetar med biljettsystem och som servicedesk är din uppgift att hjälpa kunder och tekniker ute på fältet med olika frågor och eventuella problem som uppstår. Vår kund har kontor dels i Sverige men tillhör en större global organisation med huvudkontor i Australien. Just nu söker vi dig som har en bra teknisk förståelse och som på deltid vill arbeta med servicedesk.
Dina arbetsuppgifterSom servicedesk kommer din uppgift vara att ge teknisk support till företagets kunder och fälttekniker kring ett biljettsystem som vår kund tillhandahåller. Frågorna inkommer ofta på mail eller telefon och din uppgift är att bistå med hjälp som såväl god service. Du kommer även att arbeta med dagliga sysslor såsom att monitorera systemet och kolla att utrustningar har kontakt med centralsystemet etc. Du kommer att arbeta varannan helg, 12-16 samt tisdagar klockan 14.00. Dessutom är du intresserad av att hoppa in vid behov!
KvalifikationerTeknisk profil
Vi tror att du som söker är student på en IT-relaterad utbildning och läser på universitet eller högskola. Det viktigaste är att du har god grundkompetens i IT och drift och speciellt i Windows- och Linux/UNIX-servrar. Har du tidigare erfarenhet av att arbeta med support är det mycket meriterande men inget krav.
Vem söker vi?
Vår kund söker en student som på deltid vill arbeta på företagets servicedesk. Du som söker är social och gillar att ge god service. Koncernspråket är engelska varpå du som söker talar och skriver engelska obehindrat.
Övrig information:
Start: Omgående
Plats: Stockholm, Johanneshov
Lön: Enligt överenskommelse
Kontakt: Bravura, tel. 08-40024050
Sökord: IT-support, servicedesk, extrajobb, student
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval av ansökningar.
Arbetstider och omfattningTillsvidare
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2012-12-20
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktSofie Persson
FöretagBravura
AdressBravura
Långholmsgatan 27
11733 Stockholm
Jobbnummer 1397497
Observera att sista ansökningsdag har passerat.