Servicedesk / 1st line / IT-support / Extrajobb / Student
Bravura / Supportteknikerjobb / Stockholm
2018-04-18
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Servicedesk / 1st line / IT-support / Extrajobb / Student" (publicerad 2018-08-24) ⬅️
Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.
Publiceringsdatum2018-04-18FöretagetFöretaget designar och levererar lösningar inom kollektivtrafiken som exempelvis automatiska biljettbetalningssystem och passagerarinformationsdisplaysystem. Deras mål är att underlätta användandet och biljetthanteringen i kollektivtrafiken i både Stockholm och andra delar av Sverige. De har kontor dels i Sverige men tillhör en större global organisation med huvudkontor i Australien.
Tjänsten innebär att du förväntas arbeta varannan helg. Om studierna tillåter finns det även möjlighet att arbeta vardagar.
Dina arbetsuppgifterI rollen som servicedeskmedarbetarer ger du teknisk support till företagets fälttekniker och kunder gällande företagets biljettsystem. Ärenden inkommer via ett ärendehanteringssystem, telefon och mail. Du hanterar löpande de incidenter som rapporteras in i ärendehanteringssystemet. Incidenter ska registreras och lösas av servicedesken, alternativt lämnas vidare till tekniker för vidare felsökning. Du kan behöva ta ut statistik ur systemet, hantera förfrågningar om att avsluta eller öppna konton m.m.
Kvalifikationer• Pågående eftergymnasial utbildning, gärna inom IT
• Meriterande med tidigare erfarenhet av att arbeta med support
• Du uttrycker dig väl i tal och skrift, även på engelska
• Tekniskt intresse
Som servicedeskmedarbetare är du en person som genom din kommunikativa förmåga arbetar serviceinriktat och på ett flexibelt sätt kan bemöta olika människor. Därtill är du en person som är initiativtagande och på ett prestigelöst sätt tar dig an arbetet. Därtill har du ett stort IT-intresse, är van vid att samarbeta samt drivs av problemlösning.
Övrig information:
Start: Omgående
Plats: Stockholm, Globen
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna <a href='
http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här</a>Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla <a href='mailto:
info@bravura.se'>
info@bravura.se</a> så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: IT-support, support, servicedesk, helpdesk, felsökning, hårdvara, fälttekniker, fjärrstyrning, extrajobb, deltid, student, helger, helg
Varaktighet, arbetstid
Deltid Tillsvidare
ErsättningEnligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-05-18
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktMartin Lotsander
martin.lotsander@bravura.se 08-40024050
FöretagBravura
AdressBravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180
KontorsadressHornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
Jobbnummer 4090876
Observera att sista ansökningsdag har passerat.