Service minded receptionist/kontorsassistent till SOS Internatio
SOS International AB / Receptionistjobb / Göteborg
2021-09-09
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Service minded receptionist/kontorsassistent till SOS Internatio" (publicerad 2021-09-10) ⬅️
Visa alla receptionistjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos SOS International AB i Göteborg,
Stockholm,
Danderyd eller i
hela Sverige Om SOS International
SOS International ägs av några av de största försäkringsbolagen i Norden och finns i Danmark, Norge, Finland och Sverige. SOS International är en av de större assistansorganisationerna i världen och marknadsledande i Norden.
SOS International har ett stort nätverk av kompetenta leverantörer och samarbetspartners över hela världen, samt fler än 20 SOS kontor. Med fler än 1200 anställda representerar SOS International 30 nationaliteter och tillsammanstalar deras anställda mer än 37 olika språk.
I Göteborg har SOS International de senaste åren specialiserar sig på hälsotjänster, såväl fysiska som digitala och jobbar strategiskt med att utveckla nya tjänster.
Vi är i ett expansivt skede och söker nu en KAM till vår Healthcareenhet i Göteborg.
Innehåll i tjänsten
Vi söker efter en service minded receptionist / kontorsassistent till vårt kontor vid Järntorget. I ditt arbete inom reception och back office så är du ett uppskattat stöd och förenklar för såväl interna kollegor som besökare. Dina dagar på jobbet kommer fyllas med varierande arbetsuppgifter där du får möjlighet att arbeta självständigt men samtidigt agera spindeln i nätet gentemot dina kollegor och kunder.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebär att administrera inkommande ärenden från vårdgivare, bemanna receptionen, ta emot klienter, posthantering, förbereda inför konferenser/möten, beställa kontorsmaterial.
Krav och kvalifikationer
Vi söker dig som har något/några års erfarenhet av att ha arbetat i en administrativ roll. Du har god datorvana och talar svenska flytande i tal och skrift.
Rollen ställer höga krav på att kunna arbeta självständigt och att du har förmåga att prioritera mellan dina arbetsuppgifter samt att du är noggrann och tar initiativ.
Stor vikt kommer att läggas vid personliga egenskaper.
Omfattning
Anställningen är på heltid
Start: snarast eller enligt ök.
Arbetsplats: Järnvågsgatan 3, Göteborg
Kontakt för frågor
För mer information kontakta gärna Christina Thierry-Carstensen, Country Manager & Head of Commercial
Mobil: 0738-661470
E-postadress:
christina.thierry.carstensen@sos.euSista ansökningsdag 2021-10-11. Tjänsten kan tillsättas innan annonsens sluttid så skicka in din ansökan redan i dag!
Varaktighet, arbetstid
Heltid
Publiceringsdatum2021-09-09Så ansöker duSista dag att ansöka är 2021-10-11
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagSOS International AB
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "181339".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare SOS International AB (org.nr 556506-8581)
Arbetsplats SOS International Swedish Branch AB
Jobbnummer 5954604
Observera att sista ansökningsdag har passerat.