Service Manager / Second Line till Leandev

Bravura / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.


Publiceringsdatum
2019-03-28

Företaget
Leandev är en svensk systemleverantör inom bank och finans med ett helägt dotterbolag i Beijing, Kina, där all utveckling görs. De vänder sig främst till nischbanker och kreditmarknadsbolag och koncernen har cirka 70 anställda, varav cirka 15 i Sverige.

Leandev är ett agilt och innovativt mjukvaruutvecklingsbolag som tillhandahåller programvaruprodukter och lösningar som skapar en stor affärsfördel för deras kunder.
Produkterna de erbjuder är utvecklade med hjälp av de mest moderna teknikerna och systemet som kunderna tar del av är skalbart, flexibelt och enkelt att använda för både användare och slutkunder. De har genom åren även genomfört några mycket lyckosamma systemutvecklingsprojekt för kunder som haft behov av ett system skräddarsytt för sin verksamhet.


Dina arbetsuppgifter
I rollen som service manager på Leandev arbetar du främst via telefon och mejl gentemot kund och tar emot frågor samt agerar rådgivare gällande systemens funktionalitet. Du arbetar tätt tillsammans med säljare och business analysts och har även kontinuerlig kontakt med utvecklare samt tekniker. När problem uppstår i systemen ute hos kund är du den som tar emot ärendena, felsöker samt finner lösning på problemen och till din hjälp har du dina kompetenta och hängivna kollegor. I din roll ingår även att testa nya releaser inför uppdateringar av systemen samt till viss del följa med ut på kundmöten, och det är därav en roll för dig som är intresserad av IT, är driven samt motiveras av att ge bästa tänkbara service till kunder.

Som service manager på Leandev erbjuds du en spännande roll på ett föränderligt och innovativt företag. Rollen passar dig som vill ta del av flertalet utvecklingsmöjligheter och arbeta kundfokuserat med teknik.


Kvalifikationer
• Eftergymnasial utbildning inom IT/teknik
• Tidigare erfarenhet av kundsupport / IT support
• Flytande på svenska och engelska i tal och skrift

Meriterande
• Erfarenhet av arbete inom bank
• Grundläggande kunskaper inom Linux, databaser och systemutveckling

Vi tror att du som kan visa på ett stort ansvarstagande för dina arbetsuppgifter kommer trivas bra i rollen som service manager. Du har ett intresse för att lösa problem och försöker alltid att hitta en smart lösning utifrån kundens behov. Vidare trivs du med en hög arbetsbelastning där du jobbar mot flera kontaktytor. Du är noggrann i ditt arbete och du besitter förmåga att bibehålla en god struktur. Du har sinne för ordning, är engagerad och tar gärna egna initiativ i ditt arbete.

Övrig information:

• Det här är ett konsultuppdrag med goda möjligheter till överrekrytering. I den här rollen får du initialt en anställning hos Bravura, men det är uttalat att Leandev har för avsikt att erbjuda dig anställning hos dem på sikt. Detta ger både dig och Leandev en bra möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete.

Start: Omgående
Plats: Stockholm, Kista
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna <a href='http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här</a>

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: <a href='https://www.bravura.se/din-karriar#hs_cos_wrapper_widget_1528111162772'>https://www.bravura.se/din-karriar</a>.

Har du specifika frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, <a href='mailto:info@bravura.se'>info@bravura.se</a> eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: teknik, IT, data, service, kundsupport, bank, finans, databaser, linux, systemutveckling, test, release, customer support, stockholm, leandev, telefon, kundtjänst

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-04-28
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Martina Liström martina.listrom@bravura.se 08-40024050

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Jobbnummer
4696271

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: