Service Desk - Supporttekniker till Umeå eller Lycksele

Nordlo Improve AB / Supportteknikerjobb / Lycksele
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla supportteknikerjobb i Lycksele, Norsjö, Malå, Vindeln, Bjurholm eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Nordlo Improve AB i Lycksele, Skellefteå, Umeå, Örnsköldsvik, Bollnäs eller i hela Sverige

Serviceinriktad supporttekniker

Vill du vara med och rusta våra kunder för morgondagens behov och göra dem konkurrenskraftiga med hjälp av framtidens teknik? Drivs du av kundservice och smarta tekniska lösningar som skapar verksamhetsnytta - på riktigt?

Kom och jobba med oss på Nordlo, där vi levererar IT- och digitaliseringslösningar till flera spännande kunder.

Vi tror på delaktighet, kreativitet och engagemang före fina titlar och en fyrkantig struktur, det är därför våra kunder tycker så bra om oss.



Om dig

Du behöver inte vara någon superhjälte eller inneha svart bälte i något teknikområde. Däremot tror vi att du som söker har ett stort intresse för IT, kundrelationer och ser glädjen i att få arbeta med att lösa problem, teknik och människor. Hos oss kommer du komma långt med en vilja att utvecklas och lära dig nya saker.



Vi ser att du som söker har

- Gymnasial utbildning eller högskoleutbildning/yrkesutbildning
- En förmåga att obehindrat uttrycka dig i svenska och engelska både i tal och skrift
- Ett starkt driv av att lära dig nya saker
- Är serviceinriktad och gillar kontakt med kunder
- Teknikintresse där goda IT kunskaper och tidigare erfarenhet är meriterande



Om rollen som Supporttekniker

Som Supporttekniker är du vår viktigaste ambassadör för vår verksamhet, och vårt ansikte utåt mot våra kunder. En vanlig arbetsdag består av att du via telefon, chat eller via vårt ärendesystem bistår med support, ger tekniska råd och hanterar driftstörningar i våra kunders IT miljö. Genom varierande arbetsuppgifter och en nära kundrelation har du goda möjligheter att lära dig mycket nytt, men också stärka och utveckla din befintliga kompetens.

I rollen som Supporttekniker tar du stort ägandeskap för dina ansvarsuppgifter, utförandet av dessa och säkerställer att alla blir slutförda i tid och med hög kvalitét.
Du är engagerad och räds inte att ta egna initiativ för att lösa problem och driva utveckling för att effektivisera arbetet genom att nyttja teknikens möjligheter. Därtill är du duktig på att planera och driva ditt arbete framåt och ber om hjälp när det behövs.



Om Nordlo

Vi är cirka 850 kollegor på 45+ kontor i Sverige och Norge och levererar IT- och digitaliseringstjänster till kunder inom både offentlig och privat sektor. Vi utvecklar våra kunder och stärker deras konkurrenskraft genom ett brett tjänsteerbjudande och skalbara lösningar. Vi finns till för att stärka våra kunder och effektivisera deras verksamhet.

För att du ska trivas och må bra i vår organisation är ditt välmående viktigt för oss. Vi tror på en mångfald och arbetar aktivt för en jämlik och inkluderande företagskultur därför ser vi positivt på kvinnliga ansökningar.

Som anställd hos oss kan du förvänta dig följande:

- En god balans mellan arbetstid och fritid
- En stor delaktighet och möjlighet att påverka
- Ett nära samarbete mellan team och kollegor
- Ett lyhört och närvarande ledarskap



Är du sugen på en ny utmaning? Tveka inte på att skicka in din ansökan, vi ser fram emot att höra från dig.

Ersättning
Månadslön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2024-05-11
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "2024/45".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Nordlo Improve AB (org.nr 556271-9129)

Arbetsplats
Nordlo Elevate AB

Kontakt
Thomas Michelsson
0705789522

Jobbnummer
8603731

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Nordlo Improve AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Nordlo Improve AB: