Service Agenter till Nordea i Uppsala

Proffice Sverige AB / Butikssäljarjobb / Västerås
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Västerås, Hallstahammar, Surahammar, Eskilstuna, Enköping eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Proffice Sverige AB i Västerås, Hallstahammar, Surahammar, Eskilstuna, Enköping eller i hela Sverige

Service Agenter till Nordea i Uppsala
Om du brinner för att ge service utöver det vanliga är detta ett jobb för dig! Nordea söker nu Service Agenter till sitt kundcenter i Uppsala. Du får här chansen att arbeta i en spännande och inspirerande miljö i ett kundcenter hos Nordens största bank.

Contact Centre Sverige betjänar Nordeas kunder via telefon, chatt och e-post. Kundcenters fyra enheter i Sverige hanterar tillsammans cirka fyra miljoner telefonsamtal och cirka 150 000 e-postmeddelanden per år.

Publiceringsdatum
2016-08-24

Om tjänsten
Kundcenter Uppsala är en dygnet-runt-verksamhet vilket innebär att kunderna kan kontakta banken alla dagar på året. Här arbetar idag ca 300 personer.

Tillsammans med dina kollegor bemannar du bankens kundtjänst och arbetar med att besvara privatkunders frågor via telefon. Du hjälper kunder med att hitta rätt produkter, att använda bankens tjänster på rätt sätt och ger smarta råd och tips som underlättar för kunden.

Har du ett intresse för att uttrycka och kommunicera i skrift så finns det goda möjligheter att även arbeta med att hjälpa kunder via e-post, chatt och sociala medier, där det skrivna ordet står i fokus.

Alla nya medarbetare kommer få den utbildning som krävs för tjänsten.

Du arbetar i snitt 38,5 timmar i veckan och enligt ett fyra-veckors schema.

Profil
Vi söker dig som är lösningsorienterade och alltid ser till kundens bästa, som kan ta egna initiativ och samtidigt arbeta bra tillsammans med andra. Som Service Agent är det viktigt att du är noggrann, effektiv, ambitiös och trivs med att arbeta i en prestationsinriktad kultur med fokus på resultat. Vi förutsätter att du har ett intresse för ekonomi.

Gymnasiekompetens är ett krav och det är meriterande om du har en akademisk examen. Goda kunskaper i svenska och grundläggande kunskaper engelska i tal och skrift är ett krav. Har du arbetat med kundtjänst, med service och/eller försäljning i någon form tidigare är även det meriterande.

Som en del av rekryteringsprocessen kommer en kreditupplysning att göras och vi begär också ett utdrag ur belastningsregistret. Innan ev. anställning kommer du även att få göra ett drogtest.

Sista dag att ansöka är 2016-08-31. Sök tjänsten på www.proffice.se omgående då urval och intervjuer kommer ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Vi tar endast emot ansökningar via vår hemsida.

För information: Rekryteringskonsulterna Ellinor Hult ellinor.hult@proffice.se , eller Anne Pettersson anne.pettersson@proffice.se .

Uppdragsgivare: Nordea

Start: Från 5 september 2016 och löpande under hösten

Ort: Uppsala

Omfattning: Tillsvidare, heltid.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-09-18
Ange följande referens när du ansöker: 200951046
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Ellinor Hult ellinor.hult@proffice.se

Företag
Proffice Sverige AB

Adress
Proffice Sverige AB
Gamla Torget 5
75320 UPPSALA

Kontorsadress
Gamla Torget 5, 75320 UPPSALA

Jobbnummer
3010550

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Proffice Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Proffice Sverige AB: