Service Agent för Timanställning, Kundservice i Malmö
Nordea Bank Abp, Filial i Sverige / Kundservicejobb / Malmö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kundservicejobb i Malmö,
Burlöv,
Lomma,
Staffanstorp,
Vellinge eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Nordea Bank Abp, Filial i Sverige i Malmö,
Ystad,
Ängelholm,
Kristianstad,
Halmstad eller i
hela Sverige "På Nordea får vi medarbetare möjligheten att utvecklas i vårt arbete. En stor del av våra samtal med kunderna innebär att identifiera kundens problem och hitta effektiva lösningar. Problemlösning som bidrar till nöjda och glada kunder ger en fortsatt motivation att vilja utvecklas!"
• Rim, Service Agent
Kom och arbete med Rim och oss andra här på Kundservice i Malmö! I huset är vi ett gäng på ca 100 kollegor som nu söker fler kollegor för timanställning.
Publiceringsdatum2020-03-27Om tjänstenI tjänsten som Service Agent möter du våra kunder via telefon. Du är ofta kundens första kontakt och spelar därmed en viktig roll i att underlätta vardagen och skapa en bra upplevelse för kunden. Du ger förstklassig service, tips och råd kring bankens tjänster, produkter och kanaler, där du hittar de lösningar som varje enskild kund har mest nytta av. Du får kontinuerligt ta till dig nya arbetssätt, uppgifter samt lösningar och produkter, vilket innebär att du hela tiden utvecklas och håller dig uppdaterad på nyheter i banken.
Vad ska du göra?
• Tillsammans med dina kollegor ansvara för att skapa tillgänglighet, tillit och kundnöjdhet.
• Arbeta aktivt med att skapa goda kundrelationer med fokus på att lösa kundens ärende direkt.
• På ett proaktivt sätt fokusera på att hitta servicemöjligheter i mötet med kunden.
Tjänsten är placerad i centrala Malmö. Du behöver ha möjlighet att arbeta olika typer av arbetspass, även kvällar och helger. Vi erbjuder alla våra nya kollegor utbildning - allt för att du ska få de bästa förutsättningarna att ge service i världsklass till våra kunder.
Vem du är
Vi söker dig som har ett genuint intresse för service och för kunden. Vi ser att du:
• Har förmågan att sätta dig in i kundens situation, där du på ett skickligt sätt kopplar samman kundens behov med våra produkter och tjänster.
• Har förmågan att etablera kontakt med både kunder och kollegor.
• Arbetar aktivt med att hela tiden utvecklas där du motiveras av att dela kunskap med dina kollegor.
• Tar till dig nya digitala lösningar som du använder i mötet med kunden.
• Du har en gymnasieexamen och goda kunskaper i såväl engelska som svenska - både i tal och i skrift.
Låter det här som dig? Vi ser fram emot att välkomna dig till vårt team!
Nästa steg
Välkommen med din ansökan senastden 13 april 2020.I samband med anställning genomför vi en komplett bakgrundskontroll. Tester och intervjuer sker löpande under rekryteringstiden. Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta oss på vår gruppmail
rekrytering.3328@nordea.seFör facklig information, kontakta Finansförbundet på
finansforbundet@nordea.comeller SACO på
saconordea@nordea.comVi tror att mångfald bidrar till att våra team uppnår bättre resultat. Därför strävar vi efter att skapa team med en mix av profiler med olika kön, i olika åldrar och med olika bakgrund och erfarenheter.
Varaktighet, arbetstid
Heltid
ErsättningMånadslön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2020-04-13
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagNordea Bank Abp, Filial i Sverige
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "220923".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Nordea Bank Abp, Filial i Sverige (org.nr 516411-1683),
http://www.nordea.se/ Jobbnummer 5169433
Observera att sista ansökningsdag har passerat.