Senior Talent Acquisition Partner till Västerås

A Hub AB / Administratörsjobb / Västerås
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Västerås, Hallstahammar, Surahammar, Eskilstuna, Enköping eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos A Hub AB i Västerås, Hallstahammar, Eskilstuna, Enköping, Uppsala eller i hela Sverige

Vi söker en Senior Talent Partner som ska förstärka vårt kunds Talent-team i Sverige. Som Talent Partner kommer du att stötta kundens ansträngningar att attrahera och anställa de mest kompetenta individerna, vilket i sin tur kommer att bidra till en mer hållbar framtid.

Du kommer att rapportera till Talent Acquisition Lead, North Europe och vara en del av vår kunds regionala Talent-team.

Dina ansvarsområden inkluderar:

Hantera rekryteringsprocessen från början till slut.

Aktivt verka för interna talangutvecklingsmöjligheter och främja talangutvecklingsaktiviteter samt utbilda organisationen vid behov.

Hantera rekryteringskampanjer genom att arbeta direkt med rekryterande chefer för att förstå kraven och bestämma lämplig rekryteringsstrategi.

Genomföra screeningintervjuer och assistera cheferna med intervjuer och urvalsbedömningar.

Förstå lokala dynamiken mellan utbud och efterfrågan på talanger och hjälpa till att utveckla anställningsplaner tillsammans med b.la HR Business Partner.

Marknadsföra vår kund på relevanta forum, så som: jobbmässor, student- och professionella evenemang, sociala medier etc.

Leva upp till vår kunds kärnvärden, säkerhet och integritet, vilket innebär att du tar ansvar för dina egna handlingar samtidigt som du bryr dig om dina kollegor och kunder.

Vi söker dig som har:

Kandidat- eller masterexamen inom Human Resources eller likvärdig utbildning/erfarenhet som vi bedömer är relevant för tjänsten.

Minst 3års erfarenhet av rekrytering.

God bekantskap med sociala nätverk, professionella sidor och CV-databaser.

Förståelse för kandidatmarknaden och kunskap om utbudet av vissa kompetenser.

Självgående och effektiv, med förmågan att påverka andra. Samtidigt som du bibehåller ett stort fokus på kundservice.

Goda planeringsfärdigheter med förmågan att hantera många olika processer samtidigt.

En lösningsorienterad inställning och utmärkta skriftliga och muntliga kommunikationsfärdigheter på både svenska och engelska.

Du kommer att vara anställd hos oss på A-hub region mitt, och vara uthyrd till kund på obestämd tid (minst 1år), uppdraget är långvarigt och det finns en stor chans till övertag av kund i framtiden.

Kontakta mig vid frågor eller funderingar om tjänsten: carl.collin@a-hub.se

A-hub is an equal opportunity employer and is committed to creating a diverse working environment. All qualified candidates will receive consideration for employment without regard to race, color, religion, gender, sexual orientation, gender identity, national origin, age or disability.

By submitting your application for this job, you are consenting to A-hub using your personal information in accordance with our GDPR compliance policy (https://www.a-hub.se/integritetspolicy).

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-10-29
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
A Hub AB (org.nr 559177-9656), https://a-hub.se

Arbetsplats
A-hub

Kontakt
Carl Collin
carl.collin@a-hub.se

Jobbnummer
7771838

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från A Hub AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos A Hub AB: