Sekreterare sökes

Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg / Administratörsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Härryda eller i hela Sverige

Adecco är världens största bemanningsföretag och HR-partner. I Sverige har vi ca 50 kontor och 5000 anställda. Globalt sysselsätter vi runt 700 000 personer varje dag och ger ca 3 miljoner människor jobb under ett år. Våra verksamhetsområden är uthyrning, rekrytering, outsourcing och karriärutveckling. Adecco är auktoriserat.
Till vår uthyrningsverksamhet söker vi en kvalificerad sekreterare.
Dina arbetsuppgifter kommer att till exempel bestå av textbehandling på såväl svenska som engelska, ADB- och terminalarbete såsom reseräkningar, rumsbokningar, beställningar, scheman och arbete med rese- och konferensservice, såväl internt som externt. Andra förekommande arbetsuppgifter kan vara redigering och översättning, protokollföring och uppföljning samt ekonomiärenden såsom ex fakturagranskning. Vidare kommer du att arbeta med inmatning i olika datasystem och ha såväl interna och externa kontakter. Uppdraget är på heltid med start v 34 och vi söker dig som vill arbeta 80-100%.
Vi söker dig som har erfarenhet av kvalificerat sekreterararbete och som har mycket goda kunskaper i engelska, såväl i tal som i skrift. Du hanterar Officepaketet och MS Outlook mycket bra och har lätt för att lära dig nya system. Som meriterande ses tidigare arbetserfarenhet från internationella företag.
Personliga egenskaper som värdesätts är förmåga att arbeta självständigt och ta egna initiativ. Du är en driven person med stark servicekänsla. Stor vikt kommer att läggas vid din personliga lämplighet.
Adecco erbjuder dig intressanta uppdrag utifrån din kompetens och erfarenhet. Som konsult hos Adecco får du chansen att bredda dina erfarenheter och träffa nya intressanta kontakter.
Intervjuer kommer att hållas löpande, så välkommen med din ansökan redan idag. Du söker tjänsten genom att registrera ditt CV på www.adecco.se och därefter ansöka. Vid frågor kontakta gärna Helena Åhs, telefon 031 -725 45 64.
Du finner annonsen på: http://iem-se-candidate.adeccoweb.net/_General/DataPages/vacancy/vacancyvisuali zationbycandidate.asp?lVacancyIden=581160

Publiceringsdatum
2008-08-01

Arbetstider och omfattning
Visstidsanställning 6 månader eller längre
Heltid

Ersättning
Fast lön
Enligt överenskommelse

Kontakt
Helena Åhs, Rekryteringsansvarig

Företag
Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg
Företagspresentation

Adress
Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg
Östra Hamngatan 31
41110 Göteborg

Kontorsadress
Östra Hamngatan 31

Jobbnummer
277860

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg: