Sekreterare/assistent Till Lidl
MultiMind Bemanning AB / Assistentjobb / Järfälla
2022-05-02
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Sekreterare/assistent Till Lidl" (publicerad 2022-06-13) ⬅️
Visa alla assistentjobb i Järfälla,
Sollentuna,
Upplands-Bro,
Danderyd,
Sundbyberg eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos MultiMind Bemanning AB i Järfälla,
Sollentuna,
Danderyd,
Sundbyberg,
Upplands Väsby eller i
hela Sverige Vi söker nu en Sekreterare/Assistent till vår kund Lidl i Barkarby. Är du en kommunikativ och noggrann person som drivs av möjligheten att få utvecklas i företaget? Vi söker nu dig som snabbt kan komma in och stötta den kommersiella direktören. Detta är en rekrytering med start omgående med 6 månaders provanställning.
Publiceringsdatum2022-05-02Om företagetLidl är ett svenskt bolag i en stor, internationell familj. Med mer än 5 000 medarbetare över hela landet, försvinner du aldrig i mängden. Istället är du med och gör företagets fantastiska resa möjlig. Övertygade om att god och hållbar mat, av hög kvalitet, inte ska behöva kosta skjortan, utmanar vi den svenska livsmedelsbranschen. Och Lidl gör det framgångsrikt, de växer snabbare än någon annan livsmedelskedja. Ta chansen att arbeta för en Top Employer 2022 certifierad arbetsgivare.
Om rollen:
Dina arbetsuppgifterI rollen som sekreterare/assistent är du spindeln i nätet som ständigt är uppdaterad på vår kommersiella direktörs alla olika engagemang. I din roll stöttar du också kommersiella direktörens ledningsgrupp. Vår kommersiella direktör har ansvar för verksamhetsområdena Inköp, Marknad, Kampanjplanering, Kvalitet, Administration och Hållbarhet. Du arbetar med varierande arbetsuppgifter så som:
* Planering och organisering av resor och hotell (flyg-, tåg- och hyrbilsbokningar) i affärsreseprogrammet Egencia.
* Aktivt hantera kommersiella direktörens kalender och hantera intern och extern mötesplanering och bokningar.
* Förberedelse inför möten och workshops samt efterarbete.
* Skapande av agendor, presentationer och protokoll samt följa upp deadlines.
* Översättning av arbetsdokument från tyska till svenska/engelska och tvärtom.
* Beställningar av exempelvis catering, förbrukningsvaror och tidningar.
* Hantering av telefonsamtal, fakturor samt inkommande och utgående post.
Vi söker dig som:
Vi söker dig som har en akademisk examen och gärna ett intresse för dagligvaruhandelns kommersiella delar. Vidare har du:
* Lätt för att snabbt växla mellan olika arbetsuppgifter och du trivs med att arbeta i ett högt tempo.
* En god samarbetsförmåga, men du kan också självständigt organisera och planera dina arbetsuppgifter.
* En hög social kompetens, ett stort intresse för att erbjuda god service och ett noggrant arbetssätt.
* En god datorvana och du hanterar rutinerat Officepaketet, främst Excel och Powerpoint.
* En god kommunikationsförmåga och du uttrycker dig mycket väl på svenska, engelska och tyska, i såväl tal som i skrift.
Låter det intressant?
Då hör vi gärna från dig! Vi behandlar ansökningar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före senaste ansökningsdatum, så vid intresse ber vi dig att ansöka snarast.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-06-01
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagMultiMind Bemanning AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare MultiMind Bemanning AB (org.nr 556782-9931),
https://www.multimind.se/ Kontakt Rekryteringskonsult
Anton Jansson
anton.jansson@multimind.se 0720762308 Jobbnummer 6596278
Observera att sista ansökningsdag har passerat.