Second Line Support
Envoke Talent AB / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Envoke Talent AB i Stockholm,
Solna,
Danderyd,
Botkyrka,
Uppsala eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2021-03-04Dina arbetsuppgifterI rollen som Second Line supporttekniker kommer du arbetar med att lösa olika typer av IT-ärenden främst via deras ärendehanteringssystem samt rapportera tillbaka till 1st-line. Exempel på IT-ärenden kan vara felsökning av mjuk- och hårdvara. I rollen ingår även att analysera, skapa och hitta felsökningsstrategier samt ägandeskap av rapporterade incidenter. Du kommer att dokumentera/rapportera alla ärenden där all dokumentation skrivs på engelska i deras interna system. Teamet du kommer ingå i består idag av sex personer.
ProfilFör att passa i rollen söker vi dig som är tekniskt kunnig med tidigare erfarenhet av att arbeta i en servicedesk och hanterat IT-relaterade ärenden. Du är driven, har hög samarbetsförmåga samt är initiativrik.
Vidare söker vi dig som har:
• 3 års arbetslivserfarenhet av 1st-linesupport.
• Kunskaper i Azure och Office365.
• Erfarenhet av att ha arbetat i ärendehanteringssystem.
• Stort IT-intresse.
• God datorvana.
• Svenska och engelska i tal och skrift.
Meriterande:
• Goda kunskaper inom ITIL
Mer om tjänsten:
• Start: omgående.
• Omfattning: Vikariat fram till sista december 2021.
• Arbetstid: Vardagar 8-17.
• Placering: Stockholm. Arbetet sker i dagsläget på distans.
Urval sker löpande så skicka din ansökan redan.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Föräldravikariat till 2021-12-31
ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2021-08-15
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagEnvoke Talent AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Envoke Talent AB (org.nr 559167-4436),
https://www.envoketalent.com/ Jobbnummer 5609018
Observera att sista ansökningsdag har passerat.