Samordnare till SafeTeam

Hero AB / Inköpar- och marknadsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Hero AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2016-04-07

Företaget
För vår kund SafeTeams räkning söker vi nu en samordnare för ett föräldravikariat till deras kontor i Stockholm, Johanneshov. SafeTeam finns i dag på sex orter i Sverige och arbetar med att utforma, installera och underhålla avancerad säkerhetsteknik och erbjuder allt från enskilda produkter till kompletta säkerhetslösningar. SafeTeam har ett brett kompetensområde där de möter sina kunders säkerhetsbehov inom låssystem, inbrottsskydd, larm och övervakning, brandskydd, dörrautomatik och fastighetsfilm.

Om tjänsten
På kontoret i Stockholm arbetar i dag ett glatt gäng på ca 35 personer inklusive tekniker och nu söker vi en samordnare som kommer att tillhöra lås-avdelningen. I rollen som samordnare har du en viktig nyckelroll då du frontar kunderna samt koordinerar teknikerna, detta i ett nära samarbete med samordnaren inom larm på SafeTeam. Rollen innefattar bland annat att:

• Ta emot inkommande samtal
• Registrera inkommande ordrar
• Boka in tekniker på aktuella jobb
• Fakturering i Navision

Möjligheter:
Nu har du möjlighet att arbeta i en nyckelroll där du får arbeta som spindeln i nätet med varierande arbetsuppgifter. Du kommer in i ett glatt gäng som har roligt på jobbet.

Kvalifikationer
Vi söker dig med minst 2 års arbetslivserfarenhet, meriterande i en roll som samordnare är likvärdigt. Du är kundorienterad samt gillar att ha många arbetsuppgifter på gång samtidigt. För att passa in i rollen så har du ett strukturerat arbetssätt, är stabil och trivs med att arbeta i ett högt tempo. Du har en avslutad gymnasieutbildning, hanterar svenska på god nivå samt är van med att arbeta i olika system. Som person är du trygg, glad och positiv med skinn på näsan.

Tillträde, omfattning och anställning:
Uppdraget är ett konsultuppdrag vilket innebär att du anställs av Hero och arbetar ute hos vår kund. Detta är föräldravikariat på ca 1 år med start i början av maj. Tjänsten föreligger på heltid, kontorstider.

Hur söker du?
Vi tar emot ansökningar via vår hemsida där du genom att klicka på knappen "ansök" längst ner i annonsen registrerar ditt cv och personliga brev innehållande en beskrivning av ditt intresse för tjänsten. Vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har löpt ut.

Har du frågor besvaras dessa av rekryteringsansvarig Hanna Larsson på rekrytering@hero.se .

Vi ser fram emot att läsa din ansökan!

Söker du via mobilen?

Det går jättebra att bifoga ditt cv när du har tillgång till en dator. Kom ihåg din inloggning och komplettera informationen så snart som möjligt så har vi allt vi behöver för att du ska bli aktuell för intervju!

Vi på Hero specialiserar oss på personaluthyrning och rekrytering i Stockholm. Bolaget växte fram genom viljan att ta vara på erfarenhet från branschen och att samtidigt bidra i ett större samhällsperspektiv. Det har vi uppnått genom att alltid jobba med hjärtat. För oss betyder det att vi aldrig tummar på kvalitet, att vi är personliga och att vi alltid strävar efter att bygga långsiktiga relationer. Det betyder också att vi är ärliga mot kandidater, konsulter, kunder och oss själva. Det visar sig dagligen vara det roligaste och mest lyckade sättet till framgångsrika samarbeten.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid 1 år

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-04-29
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Hanna Larsson

Företag
Hero AB

Adress
Hero AB
Liljeholmstorget 7
11763 Stockholm

Kontorsadress
Liljeholmstorget 7 11763 Stockholm

Jobbnummer
2768076

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Hero AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Hero AB: