Samordnare ärendehantering

Cantera IT-partner AB / Kundservicejobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kundservicejobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Cantera IT-partner AB i Göteborg, Trollhättan, Varberg, Uddevalla, Halmstad eller i hela Sverige

Cantera söker ambitiösa och drivna konsulter med mycket god teknisk kompetens och relevant utbildning. Vi tror att du trivs med att ställas inför nya utmaningar och att du förstår vikten av att sätta kunden i fokus.

Publiceringsdatum
2021-03-15

Dina arbetsuppgifter
Samordna svar på inkommande frågor från allmänheten så enhetliga svar lämnas från projekten
Samordna utlämning av handlingar, mätdata mm
Upprätta rapporter (med data från Lime) utifrån behov från verksamheten
Lämna underlag till tertialrapporter till projektförsäkringsuppdraget
Boka ersättningsboende vid bullerstörande arbeten under längre tid
Kontrollattestera fakturor för ersättningsboende
Tillse att det finns en tydlig struktur för alla ärenden i systemet Lime
Registrera och diarieför alla ärenden i Lime (ej utlämning av handling)
Vara projektens kontaktperson mot Trafikverkets kontaktcenter
Samordna inkommande anmälningar om skador och störningar
Vara kontaktperson mot försäkringsbolaget TryggHansa och entreprenörerna vid hantering av försäkringsärenden

Kompetenser
Högskoleutbildning inom samhällsbyggnad alternativt erfarenhet inom ovan arbetsuppgifter som bedöms som likvärdig
Minst två års erfarenhet av att hantera frågor och klagomål från externa kunder.
Minst ett års erfarenhet av att registerar ärenden i en kunddatabas.
Minst ett års erfarenhet av diarieföring och arkivering.
Vid ansökan märk ansökan med Samordnare ärendehantering
Skicka in din ansökan så snart som möjligt då urval sker löpande och positionen kan bli tillsatt innan slutdatum.
Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2021-04-14

Företag
Cantera IT-Partner AB

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "Samordnare ärendehantering".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Cantera IT-Partner AB (org.nr 556599-7383)
418 79  GÖTEBORG

Ansökan
E-post: christian.larsson@cantera.se

Arbetsplats
Cantera AB

Jobbnummer
5628924

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Cantera IT-partner AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Cantera IT-partner AB: