Säljsupport till Renishaw AB
serveOffice ab / Kontorsjobb / Järfälla
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kontorsjobb i Järfälla,
Sollentuna,
Upplands-Bro,
Danderyd,
Sundbyberg eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos serveOffice ab i Järfälla,
Sollentuna,
Danderyd,
Sundbyberg,
Upplands Väsby eller i
hela Sverige Renishaw är ett av världens ledande företag för konstruktions- och vetenskapsteknologi, med expertis inom precisionsmätning och hälsovård. Företaget tillhandahåller produkter och tjänster som används inom så olika användningsområden som tillverkning av jetmotorer och vindkraftverk, tandvård och hjärnkirurgi. Vi är också världsledande inom området additiv tillverkning (som också kallas metall-3D-utskrift), där det är det enda företaget i Storbritannien som konstruerar och tillverkar industriella maskiner som "skriver ut" detaljer från metallpulver.Renishaw-gruppen har i dag fler än 70 kontor i 35 länder, med ungefär 4 000 anställda i hela världen. Ungefär 2 600 personer är anställda i Storbritannien där företaget genomför det mesta av sin forskning och utveckling och sin tillverkning.
•
serveOffice har fått uppdraget att för Renishaw ABs räkning rekrytera en säljsupport. Renishaw AB har sitt kontor i Stäket, Järfälla och är ansvariga för verksamheten i Norden.
Detta är en heltidstjänst på konsultbasis med start så snart som möjligt och pågår i minst sex månader. För rätt person finns sedan mycket goda chanser till fast anställning hos Renishaw AB.
Arbetsbeskrivning
I denna tjänst kommer din huvudsakliga uppgift vara att stödja och avlasta Renishaw ABs säljare i deras respektive processer. Som stöd kommer du att arbeta med order- och fakturahantering, inkommande mail samt viss support till Renishaw ABs kunder i norden. Utöver det så kommer du även vara delaktig i de processer som sker lokalt på kontoret i Järfälla vilket kan vara allt ifrån mindre projekt till kundevent till returhantering av Renishaw ABs produkter.
Som säljsupport så kommer du att mycket kontakt internt inom Renishaw ABs organisation, då framförallt med deras huvudkontor i England, samt externt med deras kunder. Du kommer att ha eget ansvar för både kommunikationen samt de processer som du är involverad i vilket både ger dig en frihet och möjlighet att växa samtidigt som det ställer krav på din förmåga att strukturera och driva processer.
Kvalifikationer
I denna tjänst söker vi dig som har tidigare erfarenhet av såväl administration som orderprocesser samtidigt som du har en god servicevana som genomsyrar ditt arbete och hantering av mail och telefon. Då Renishaw AB är ett internationellt företag som har engelska som koncernspråk är krävs det goda kunskaper i engelska i såväl tal som skrift.
Detta är en tjänst där det för rätt person finns stora utvecklingsmöjligheter och därför lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper. För att passa i denna tjänst så behöver du vara strukturerad och noggrann samtidigt som du är social och utåtriktad. I mångt och mycket handlar denna tjänst om kontakt med människor och därför ska mötet med personer såväl i person som över telefon och mail vara något som du verkligen tycker om. Vidare så är Renishaw AB ett företag som lägger stor vikt vid ärlighet och god etik vilket även du gör.
Renishaw AB erbjuder dig
En arbetsplats som verkligen bryr sig om sin personal och lägger ner mycket resurser i form av tid och engagemang för att det ska kännas rätt för dig. Du går in i en ny roll som du får vara med och utveckla samtidigt som du ges stor möjlighet till personligutveckling både i form av kunskap och ansvar. Med den tid och energi som Renishaw AB investerar i dig så är även möjligheten till karriär inom Renishaw AB mot exempelvis försäljning stor.
Och som konsult hos serveOffice erbjuder vi dig
Genom våra ledord #personligtengagerad, #skickligtproduktiv och #proffsigtkreativ skapar vi de bästa förutsättningarna för våra medarbetare. Hos serveOffice får du engagerade kollegor, och ledare som har insett att nyckeln till nöjda kunder är att vår egen personal är nöjd och mår bra.
Vi erbjuder därför alla våra medarbetare generösa villkor i form av bland annat friskvårdsbidrag och ett brett förmånspaket. Dessutom anordnar vi kontinuerligt återkommande trevliga aktiviteter för att skapa en "vi-känsla" bland alla våra medarbetare. Det ska vara kul att vara en del av serveOffice!
Ansökan och kontakt
Låter det intressant? Tveka inte, utan skicka in din ansökan med personligt brev och uppdaterat CV snarast. Observera att urvalet görs löpande. Frågor kring tjänsten besvaras av Tobias Persson på 076-051 89 79 eller
tobias.persson@serveoffice.se.
Välkommen!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
Publiceringsdatum2017-09-04ErsättningFast månads- vecko- eller timlön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-10-16
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagserveOffice AB
AdressserveOffice AB
Vasagatan 16
11120 Stockholm
KontorsadressVasagatan 16 11120 Stockholm
Jobbnummer 3677249
Observera att sista ansökningsdag har passerat.