Säljsupport / Innesäljare till Cygate
Bravura Sverige AB / Säljarjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla säljarjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Härryda eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!
Publiceringsdatum2022-08-02Om tjänstenDet här är ett konsultuppdrag som sträcker sig från augusti 2022 till och med augusti 2023, med chans till förlängning. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Cygate.
Om företagetCygate är specialiserade inom systemintegration för IT och telekommunikation och har cirka 750 medarbetare på drygt 20 orter i Sverige. De är en del av Telia Company och en molnleverantör med de högsta certifieringarna som erbjuder sina kunder skräddarsydda IT-tjänster. Kulturen präglas av starkt teknikintresse och en hög servicenivå och företagets medarbetare har djup teknisk kunskap inom IT-infrastruktur
Dina arbetsuppgifterSom Säljsupport har du en bred och varierad roll där du arbetar med löpande administration, kunddialog och support för sälj- och marknadsteamet. Detta innefattar uppgifter som att hantera inkommande ordrar, finnas behjälplig vid leveransfrågor. Du har breda kontaktytor både internt och externt och kommunicerar primärt via telefon, mail och olika system. Du utgör en central funktion och du har kontakt med alla medarbetare på hela företaget. Vidare arbetar med att hantera administrationen och hålla kontakt med externa partners. Här erbjuds du en koordinerande och social roll på ett företag med god sammanhållning.
Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:
• Avslutad gymnasieutbildning
• Tidigare arbetslivserfarenhet inom administration och kundservice
• Du talar och skriver obehindrat på såväl svenska som engelska
• Du har en god dator- och systemvana
• B-körkort
• Skapat offerter och kalkyler
För att trivas i rollen motiveras du av att driva ditt arbete framåt och du har lätt för att ta egna initiativ. Du arbetar strukturerat och trivs bäst i en miljö där du får hålla ordning och reda. Som person är du lugn och tillmötesgående och du strävar alltid efter att hålla en mycket hög servicenivå, såväl internt som externt. Vidare har du lätt för att prioritera, du är van vid att hantera parallella arbetsuppgifter och du är öppen för förändringar. Din goda sociala kompetens, positiva inställning och din förmåga att sprida glädje kommer att vara mycket uppskattat hos företaget.
Övrig information:
Start: Omgående
Plats: Göteborg
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här
Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt,
info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: Kontorskoordinator, kontorsadministratör, marknad, kontorsassistent, assistent, administratör, koordinator, receptionist, konsult, heltid, Göteborg
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
ErsättningEnligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-08-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagBravura Sverige AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)
Arbetsplats Bravura
Kontakt Sara Huskanovic
sara.huskanovic@bravura.se 08-40024050 Jobbnummer 6854655
Observera att sista ansökningsdag har passerat.