Säljsupport, Administration, Back office, PA
Optim AB / Inköpar- och marknadsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Optim AB i Stockholm,
Järfälla,
Västerås eller i
hela Sverige Vi söker en person med mycket goda administrativa kunskaper/egenskaper. Du ska kunna hantera rutinmässiga ärenden samt kunna anta snabba utmaningar och gärna lösa dem genom egna initiativ.
Vi tillåter flex-tid inom vissa ramar.
Det är en fördel om du är intresserad av att sälja dyra sällanköpsvaror då vi även behöver en extra back up på säljsidan av och till. Eftersom det är ett litet företag så tillkommer även arbete med lagerhantering, städning, assistera vår vd, inköp, serviceadministration mm. Detta är ett väldigt spännande och omväxlande jobb med många nytänkande sätt att lösa arbetsuppgifterna. Vi har flera olika egna system som hjälpmedel.
Vi jobbar 5 dagar i veckan och butiken är öppen må-lö. Det är viktigt att du kan jobba lördagar.
Det är tänkt att vara en heltid men för rätt person kan vi tänka oss en lägre sysselsättningsgrad.
Körkort är meriterande men inte ett krav.
Vi kräver att du talar och skriver mycket bra svenska! Mycket av vårt interna arbete och kommunikation är på engelska, därför är det bra om du har kunskaper i engelska, goda kunskaper i engelska är meriterande.
Publiceringsdatum2011-11-25Arbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid/Deltid
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2011-12-25
Vi rekryterar löpande så skicka din ansökan så snart som möjlight! Välkommen med din ansökan!
Ange följande referens när du ansöker: säljsupport
Ansökan kan skickas till e-postadress:
cv@optim.seKontaktAdmin Istrator
FöretagOPTIM AB
AdressOPTIM AB
Spångavägen 401
16355 Spånga
KontorsadressSpångavägen 401
Spånga
KontaktuppgifterTelefonnummer: 08-562 06 502
E-postadress:
cv@optim.se Jobbnummer 1090392
Observera att sista ansökningsdag har passerat.