Säljrekrytering: Innesäljare Till Schenker
Academic Resource AB / Säljarjobb / Stockholm
2012-11-05
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Säljrekrytering: Innesäljare Till Schenker" (publicerad 2012-11-22) ⬅️
Visa alla säljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Academic Resource AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige VÄLKOMMEN TILL REKRYTERINGSTRÄFF MED OSS PÅ ARBETSFÖRMEDLINGEN STOCKHOLM CITY!
Onsdagen den 7 november. Drop in för arbetssökande från kl 13.30. Adress: Tunnelgatan 3, T-bana Hötorget. (uppgång Olof Palmes gata/Tunnelgatan).
Nedan finns beskrivning på en av våra tjänster som du kan söka på rekryteringsträffen. Ta med dig flera exemplar av dina ansökningshandlingar och förbered dig på en kortare jobbintervju med oss.
Alla vi säljföretag som deltar i rekryteringen följer lönenivåer som lägst motsvarar Almegas kollektivavtal på garantilön vid fast +rörlig lön ( fn 17:300 kr vid fyllda 24) eller har fast timlön motsvarande lägst nivån på kollektivavtal.
Schenker AB i Stockholm söker innesäljare
Schenker AB producerar och marknadsför transport- och logistiktjänster som möter högt ställda krav på kvalitet, effektivitet, enkelhet och miljöansvar. Våra 4000 medarbetare finns på 70 orter i landet, hanterar drygt 18 miljoner sändningar om året och ger service till 42 000 avtalskunder. Vi är en del av Schenker AG, en av världens ledande leverantörer av logistiktjänster. Vi arbetar aktivt med arbetsmiljöfrågor och uppmuntrar och stödjer såväl män som kvinnor i företaget som vill utvecklas och ta större ansvar.
Academic Resource söker för vårt kundföretags Schenkers räkning två stycken innesäljare.
Tillsammans med dina kollegor har du affärsansvaret för att sälja transport- och logistiklösningar som möter kundernas behov och förväntningar. Du kommer att jobba i team med övriga innesäljare för att stödja varandra och ta vara på den gemensamma kompetensen och erfarenheten.
Publiceringsdatum2012-11-05Dina arbetsuppgifter• Du blir kundansvarig med egna kunder och eget budgetansvar
• Du kommer att förvalta och utveckla befintliga samt att vinna nya kunder
• Du kommer att upprätta och genomföra handlingsplaner för att nå uppsatta mål samt för uppföljning av gjorda affärer.
• Du kommer även att arbeta mycket administrativt.
Kompetenser• Administrativ erfarenhet ( gärna 2-3 år)
• Meriterande med säljerfarenhet
• Telefonvana
• Goda datakunskaper ( Officepaketet samt att du har arbetat i något CRM system)
• Goda svenska och engelska kunskaper i tal och skrift
• Minst gymnasieutbildning
Dina personliga egenskaper• Du har ett driv och vill vara med och utvecklas tillsammans med dina kollegor.
• Du är utåtriktad och social med god förmåga att inge förtroende
• Du är lyhörd och har lätt att ta kontakt med människor
• Du är mål och kvalitetsmedveten
• Du har en god förmåga att planera och strukturera ditt arbete då en stor del av arbetet är administrativt.
• Du är lösningsorienterad och drivs av att hjälpa andra.
Arbetstider och omfattningVisstidsanställning 6 månader eller längre
Heltid
ErsättningFast lön
Så ansöker duTjänsten söks genom deltagande på rekryteringsträffen onsdagen den 7 september från kl 13.30. på Arbetsförmedlingen Stockholm City, Tunnelgatan 3, Hötorget. Om du är intresserad av jobbet men inte har möjlighet att komma vill vi att du skickar din ansökan omgående till oss via e-post:
Ansökan kan skickas till e-postadress:
emilia.vilen@academicresource.seKontaktRekryteringsassistent Emilia Vilen +46 8 545 539 90
FöretagAcademic Resource AB
AdressAcademic Resource AB
Norr Mälarstrand 100
11235 STOCKHOLM
Övriga kontaktuppgifterTelefonnummer till arbetsgivaren saknas i denna annons.
Jobbnummer 1383866
Observera att sista ansökningsdag har passerat.