Säljkoordinator till Svensk Fastighetsförmedling i Växjö
Svensk Fastighetsförmedling AB / Inköpar- och marknadsjobb / Växjö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Växjö,
Alvesta,
Uppvidinge,
Lessebo,
Hylte eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Svensk Fastighetsförmedling AB i Växjö,
Värnamo,
Ronneby,
Nässjö,
Eksjö eller i
hela Sverige Nu söker vi en säljkoordinator för Svensk Fastighetsförmedling Sydost med placering i Växjö.
Som säljkoordinator i SF Sydost har du en av de viktigaste funktionerna i vår bobutik. Dina främsta arbetsuppgifter är att stötta mäklarna i försäljningsprocesserna och ge våra kunder service utöver det vanliga. Du förbereder det administrativa inför, under och efter våra bostadsförsäljningar. I din roll har du även bobutiksansvar vilket innebär övergripande ansvar för bobutikerna i ditt område/team, där bla. Inköp av kontorsmaterial, stöttning i våra externa samarbeten samt att skapa en trygg affär från början till slut för alla iblandade parter.
Vi värdesätter och främjar en stark gemenskap där vi arbetar nära varandra för att gemensamt uppnå våra mål. Du kommer utgöra en viktig resurs när du stöttar dina kollegor för att säkerställa att varje försäljningsprocess blir en framgång. Du kommer att vara involverad i alla aspekter av försäljningsprocessen, och stötta såväl dina kollegor som våra köpare och säljare.
Om dig
I denna roll söker vi dig som har god erfarenhet av att arbeta administrativt, ger högklassig service och arbetar strukturerat.
Du är en lagspelare som gillar att arbeta i team. Som spindeln i nätet är struktur och koordinering av vikt. Vi ser att du är drivs av att ge god service och att du trivs med att arbeta på ett kreativt och engagerat sätt. Din starka vilja att lyckas och förmåga att arbeta effektivt i ett högt tempo kommer att göra dig väl lämpad för att trivas och bidra positivt till vårt team.
• Flytande i Svenska, tal/skrift
• B-körkort
• Tidigare arbetslivserfarenhet som mäklarkoordinator eller liknande roll
• Erfarenhet av att arbeta med administration samt dokumentation
• Erfarenheter av enklare ekonomi, fakturor samt kontering
• Gymnasial utbildning
Meriterande
• Eftergymnasial utbildning inom mäklarassistent eller fastighetsmäklare
Publiceringsdatum2024-01-09Om företagetSvensk Fastighetsförmedling är Sveriges största rikstäckande och oberoende mäklarkedja. Hos oss blir du en del av ett engagerat team med 1250 kollegor som stöttar varandra och utvecklas tillsammans. Vi är stolta över att flera år i rad ha utsetts till en av Sveriges mest attraktiva arbetsgivare. Som medarbetare erbjuds du löpande utbildningar, unika verktyg och möjligheten till delägarskap. Vårt fokus är att vara ledande idag och i framtiden. Läs mer om hur det är att jobba hos oss via jobb.svenskfast.se (
http://jobb.svenskfast.se/).Kontaktuppgifter för detta jobbÄr du nyfiken och vill veta mer om tjänsten?
Du är varmt välkommen att kontakta Jenny Boston på
jenny.boston@svenskfast.se eller 070 849 88 08 & TA-Partner Sofia Lundberg på
sofia.lundberg@svenskfast.se eller 076 771 92 32. Notera att alla ansökningar sker via annonsen av GDPR-skäl.
Vi ser fram emot att få din ansökan snarast då urvalet kommer att ske löpande. Start för tjänsten är enligt överenskommelse.
Välkommen in med din ansökan!
Läs mer om oss här
https://jobb.svenskfast.se/https://www.facebook.com/svenskfastkarriar/https://www.instagram.com/livetpasvenskfast/ Ersättning Lön enligt överenskommelse
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2024-06-27
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Svensk Fastighetsförmedling AB (org.nr 556090-2313),
https://www.svenskfast.se/ Arbetsplats Svensk Fastighetsförmedling
Kontakt Sofia Lundberg
sofia.lundberg@svenskfast.se Jobbnummer 8377299
Observera att sista ansökningsdag har passerat.