Säljkoordinator
Framtiden AB / Administratörsjobb / Trollhättan
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Trollhättan,
Essunga,
Vänersborg,
Lilla Edet,
Grästorp eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Framtiden AB i Trollhättan,
Vänersborg,
Lilla Edet,
Uddevalla,
Ale eller i
hela Sverige Är du en driven person som ofta har koll på läget, har ett sinne för struktur och planering samt triggas av att effektivisera din och omgivningens arbete framåt? Om du känner igen dig tveka då inte att söka denna tjänst!
Publiceringsdatum2016-03-29ArbetsuppgifterSom säljkoordinator kommer du att ingå i ett team på fem personer och det är främst de seniora säljarna som du kommer att assistera när dessa är på resande fot. Det är en bred tjänst och du som är driven och initiativtagande kommer att kunna vara med och påverka och utveckla tjänsten framåt.
Arbetsuppgifter• Ansvara för inkommande order och dess hantering i Standbys affärssystem
• Upprätthållande och underhåll av kundregister och prislistor
• Stötta säljare på fältet med uppkomna behov
• Uppföljning och statistik rörande marknad och försäljning
• Sköta Standbys interna "resebyrå"
• I tjänsten ingår även till viss del telefonväxel
Om företagetStandby utvecklar och producerar styrsystem, ljus, ljud och fordonsdatorer till specialfordon och är en av de största på den svenska marknaden.
ProfilDu har ett driv att lösa problem som uppstår och du trivs i en serviceinriktad roll där det oftast handlar om att underlätta och hjälpa andra. Du planerar ditt arbete och ligger steget före samtidigt som du är van att omprioritera när situationen så kräver. Du är en person som tycker om ansvar och fullföljer dina uppgifter hela vägen in i mål och du är beredd att möta administrativa utmaningar såväl som snabba förändringar på fältet.
Kvalifikationer• Minst gymnasial utbildning
• Eftersom Standby är ett teknikintensivt företag krävs viss teknisk förståelse
• Du kan utrycka dig väl i både tal och skrift på svenska och engelska
Meriterande
• Administrativ arbetserfarenhet
• Vana att jobba i affärssystem
• Kunskaper i tyska, franska eller finska(tjänsten innefattar viss översättning samt kontakt med dotterbolag och kunder i andra länder)
Om företagetSom anställd på Framtiden kan du känna dig trygg. Samtliga våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Dennes uppgift är att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.
Framtiden AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag och vår specialitet är Unga Talanger. Det innebär att vi hjälper våra kunder att hitta de bästa medarbetarna som fortfarande är i början av sin karriär. Just nu har vi hundratals lediga jobb.
Framtiden AB arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter - hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.
För denna tjänst kommer du under en inledande period vara anställd genom oss på Framtiden AB för att sedan gå över och bli anställd direkt hos kundföretaget.
AnställningsvillkorStart: Omgående
Arbetstider: 8-17
Ort: Trollhättan
Rekrytering sker löpande så sök redan idag!
Varaktighet, arbetstid
Heltid tillsvidareanställning
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-04-19
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 7295
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktKristina Wallin Borg
kristina.wb@framtiden.comFöretagFramtiden AB
AdressFramtiden AB
Kristinelundsgatan 13
41137 Göteborg
KontorsadressKristinelundsgatan 13, Göteborg
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2749679
Observera att sista ansökningsdag har passerat.