Säljare till Office Management i Helsingborg

Office Management / Säljarjobb / Helsingborg
2017-01-26
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Säljare till Office Management i Helsingborg" (publicerad 2017-08-24) ⬅️


Visa alla säljarjobb i Helsingborg, Bjuv, Åstorp, Höganäs, Landskrona eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Office Management i Helsingborg, Malmö, Göteborg, Lidköping, Linköping eller i hela Sverige

Inför 2017 kommer vi att utöka vår säljstyrka för att kunna växa ännu mer!

Brinner du för försäljning och vill bli en affärsman, då har du möjligheten hos oss. Har du rätt inställning kan du med hjälp av vårt säljträningsprogram Business Academy och din team-manager ta din försäljning hur långt som helst. Läs mer här och ansök redan idag.

Office Management kännetecknas av en välkomnande atmosfär och för att trivas bör du tycka om att arbeta i en säljdriven och dynamisk kultur med höga ambitioner.

Arbetsbeskrivning

I den här rollen arbetar du med hela försäljningsprocessen för att utveckla och driva affärer, både med andra säljare och på egen hand. Du kommer inledningsvis ta kontakt med kunder för att presentera vårt utbud av produkter och tjänster inom telefoni, IT och dokumenthantering.

Till mötet åker du sedan med en mer senior säljare för respektive affärsområde för att tillsammans genomföra affären. Successivt kommer du att specialisera dig inom ett område och driva alla affärer på egen hand. I tjänsten ingår bland annat att:

Ringa och boka möten med nya kunder
Genomföra behovsanalyser med kunder ute på möten
Skriva och presentera offerter
Utveckla och stärka relationen med dina befintliga kunder

Med ett stort engagemang och skicklighet i försäljning kan den här rollen ta dig till nya höjder i din karriär! Du kommer primärt att arbeta med nykunder och bygger successivt upp en kundstock som du ska förvalta.

Erfarenhet och Personliga egenskaper

Vi söker dig som har en vinnarinställning och tänker långsiktigt i din försäljning. Egenskaper som är viktiga för att lyckas i rollen är att vara lyhörd mot kundernas behov, en skicklig förhandlare, inte ge upp och drivas av resultat. Meriterande är om du har arbetat med försäljning tidigare. Vidare ska du ha körkort och tillgång till egen bil.

Start: Omgående, med hänsyn till eventuell uppsägningstid

Vi arbetar med löpande urval, så tveka inte att skicka in din ansökan direkt om du är intresserad av rollen. Har du frågor kan du kontakta Marcus Nordström, försäljningschef, på 010-858 50 24.

Varmt välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Publiceringsdatum
2017-01-26

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-07-15
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Amanda Fehrm amanda.fehrm@officemanagement.se +46 10 858 40 14

Företag
Office Management

Adress
Office Management
Garnisonsgatan 23
25466 Helsingborg

Kontorsadress
Garnisonsgatan 23, Helsingborg

Jobbnummer
3284941

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Office Management

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Office Management: