Säljare / B2B / Inside Sales Representative till Babs Paylink
Bravura / Säljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla säljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.
Publiceringsdatum2017-08-28FöretagetBabs Paylink AB tillhandahåller och utvecklar säkra och effektiva betalningslösningar för butiker och restauranger, de är idag en ledande aktör inom sitt område. Kontoret är beläget centralt i Stockholm i ljusa, moderna lokaler där ca 60 personer arbetar. Här präglas kulturen av frihet under ansvar samt en stark teamkänsla.
Dina arbetsuppgifterSom säljare inom B2B kommer du att kontakta befintliga kunder vars kortterminalabonnemang går ut, för att förlänga deras avtal och skicka ut nya kortterminaler. Du arbetar på outbound avdelningen i ett team med fem drivna kollegor. Du kommer att ringa utgående samtal samt arbeta med administrativa uppgifter som att skicka ut nya avtal, svara på mejl osv.
Uppdraget är initialt fram till januari med goda chanser till förlängning för rätt person. Arbetet är förlagt heltid på vardagar kl. 8-17.
Kvalifikationer• Avslutad gymnasieutbildning, det är meriterande med vidareutbildning inom försäljning
• Du har cirka 1-2 års erfarenhet av försäljning via telefon, med fördel inom B2B
• Tekniskt intresse ses som meriterande
• Du uttrycker dig väl i tal och skrift på såväl svenska som engelska, fler språk ses som meriterande
För att lyckas i rollen tror vi att du är en professionell person som drivs av att göra affärer. Du skapar ett naturligt förtroende hos kunden då du är van att ha mycket sociala kontakter och förstår vikten av att vara affärsmässig. Vidare är du en vinnarskalle som strävar efter att vara bäst, samtidigt som du är en teamspelare som trivs i en öppen företagskultur.
Övrig information:
Start: Omgående
Plats: Centrala Stockholm
Lön: Fast lön samt provisionsdel
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna <a href='
http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här</a>Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla <a href='mailto:
info@bravura.se'>
info@bravura.se</a> så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord:
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning
ErsättningEnligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-09-28
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktEdith Ottosson
edith.ottosson@bravura.se 08-40024050
FöretagBravura
AdressBravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180
KontorsadressHornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
Jobbnummer 3665153
Observera att sista ansökningsdag har passerat.