Säljande Konsultchef

Proffice Sverige AB / Administratörsjobb / Skellefteå
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Skellefteå, Robertsfors, Piteå, Norsjö, Vindeln eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Proffice Sverige AB i Skellefteå, Robertsfors, Piteå, Vindeln, Luleå eller i hela Sverige

säljande Konsultchef
Till Proffice Sveriges söker vi en säljande konsultchef som vill expandera och utveckla verksamheten i Skellefteå.

Som säljande konsultchef ansvarar du för att skapa långsiktiga relationer och bearbeta nya kunder.
Din roll omfattar även personalansvar för dina konsulter och kundansvar för dina kunder. Personalansvar för konsulter innebär övergripande ansvar för rekrytering, uppföljning, lönehantering och utveckling av medarbetarna. Samtidigt har du en viktig roll att utveckla och driva affären och verksamheten framåt tillsammans med våra befintliga kunder.

Med hjälp av målstyrning handleder du dina konsulter på såväl individ- som teamnivå. Du har ett kommunikativt arbetssätt och upprätthåller en löpande dialog med dina konsulter såväl som med kunder.

Uppdragsgivare: Proffice Sverige AB

Ort: Skellefteå

Omfattning: Heltid

Sista dag att ansöka är Du är välkommen med din ansökan så snart som möjligt då urval och intervjuer sker löpande, dock senast 2015-02-15

För information: Susanne Ekwurtzel, marknadsområdeschef, susanne.ekwurtzel.se, tfn 073 343 40 19

Publiceringsdatum
2015-01-20

Kvalifikationer
Vi söker dig som delar våra värderingar. Du är Engagerad och trivs i en miljö där det är mycket att göra och där förändringar sker ofta och snabbt. Det är även viktigt att du är Lösningsorienterad och att du är orädd inför nya utmaningar och kundsituationer, samtidigt vill vi att du är Lyhörd i dina relationer med kunder och kollegor.

Vi ser gärna att du har erfarenhet av personalansvar. Du tror på dig själv som relationsbyggare och har ett genuint intresse av att driva och genomföra affärer. Du drivs av att se resultat och är van vid högt tempo.
Vi vill att du har ett utpräglat affärssinne och är resultatorienterad samt har ett starkt engagemang i det du företar dig. Du har ett stort lokalt nätverk och är en flitig nätverksbyggare. Du kan ledigt röra dig på ledningsnivåer inom större företag/organisationer och även vara nyfiken inför mindre företags behov.
Som person är du ihärdig, social och handlingskraftig. Du har en positiv grundsyn och brinner för att lyckas i ditt arbete. Vidare är du strukturerad, kan administrera och planera din tid på ett effektivt sätt. Eftergymnasial utbildning och minst två års yrkeslivserfarenhet är ett krav. Du behärskar svenska och engelska i såväl tal som skrift.

Organisations-/företagsbeskrivning:
En människa arbetar i snitt cirka 10 000 dagar under sitt yrkesverksamma liv. På Proffice tycker vi att alla dagar är lika viktiga. Vi är en modern arbetsplats med flera hundra olika yrken. Hos oss finns det många vägar att gå. För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

På Proffice är du en del av något större där du kan bidra till utveckling både hos våra kunder och i samhället. Du har samma fördelar som hos en traditionell arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort - utöver allt detta dessutom fler möjligheter att forma din karriär så som du vill.

Keep improving.

Arbetstider och omfattning
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-02-15
Ange följande referens när du ansöker: 200695956
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Pernilla Keusch pernilla.keusch@proffice.se

Företag
Proffice Sverige AB

Adress
Proffice Sverige AB
Storgatan 19
85230 SUNDSVALL

Kontorsadress
Storgatan 19, 85230 SUNDSVALL

Jobbnummer
2135524

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Proffice Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Proffice Sverige AB: