Sälj- och kundservicemedarbetare på deltid till OX2 Vindel.

Ryska Posten / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Ryska Posten i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Ryska Posten Bemanning söker för kunds räkning en sälj- och kundservicemedarbetare med teknikintresse. Tjänsten är på deltid, ca 20-30% och önskemålet är att du kan starta i april. Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.

OM TJÄNSTEN

Nu söker vi en kundservice- och säljstjärna på deltid till vår kund OX2 Vindel. Omfattningen är på ca 20-30 % och du kan delvis påverka vilka dagar i veckan du ska arbeta. Du kommer att arbeta på deras kontor i Stockholm som är beläget i Gamla Stan. OX2 Vindel är ett helgrönt energibolag som erbjuder lösningar för en hållbar elförsörjning, bl.a.: solceller, vindandelar och elavtal med Bra Miljövalmärkt el. Det är mycket som händer på energimarknaden nu och företaget har en spännande framtid framför sig.

Detta är en stor möjlighet för dig som t.ex. studerar att få ett utmanande och stimulerande extraarbete på ett intressant företag.

Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att bli anställd av oss på Ryska Posten Bemanning och bli uthyrd till vår kund.

ARBETSUPPGIFTER

Som kundtjänstmedarbetare kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter så som:

• Försäljning av solceller samt vindandelar via mail och telefon
• Kundservice via mail, telefon och chatt. Informera om produkterna och svara på frågor
• Uppföljning efter marknadsföringsaktiviteter
• Administration som exempelvis hantering av solcellsofferter, registrering av elavtal, autogiroanmälningar, leverantörsbyten samt förberedelser inför event och mässor

VI SÖKER DIG SOM

• Har minst 1 års erfarenhet av innesälj eller motsvarande
• Har ett stort teknikintresse samt ett bra siffersinne
• Har en god IT-vana samt goda kunskaper inom Officepaketet
• Kan uttrycka sig väl på svenska och engelska i både tal och skrift
• Har en fallenhet för att förstå och ta till sig komplex information och kunna översätta den på ett pedagogiskt sätt till blivande och befintliga kunder



• Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av att arbeta på elbolag eller inom energibranschen
• Extra meriterande är om du har tidigare erfarenhet av att arbeta med solceller



Som person är du positiv, driven och ansvarstagande. Vidare är du kundorienterad, relationsbyggande och noggrann. Du älskar försäljning och är en skicklig administratör.



ÖVRIG INFORMATION

• Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.
• Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering.bemanning@ryskaposten.se.

Varaktighet, arbetstid
Deltid/ Ej specificerat

Publiceringsdatum
2017-02-09

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-03-09
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Ryska Posten

Adress
Ryska Posten
RP Rekrytering Bemanning AB
Sandhamnsgatan 63 B
10253 STOCKHOLM

Kontorsadress
RP Rekrytering Bemanning AB
Sandhamnsgatan 63 B

Jobbnummer
3310407

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Ryska Posten

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Ryska Posten: