Sälj/Marknadsassistent till spännande uppdrag
Placera Personal AB / Kontorsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kontorsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Placera Personal AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Placera Personal AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag som hjälper företag med att förenkla och effektivisera sin personalförsörjning. Vi rekryterar och hyr ut kompetens inom kontor, ekonomi, lön, bank/finans, HR, inköp, sälj/marknad och teknik/IT. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och är idag ca 120 medarbetare. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen.
Till vår spännande kund i Bromma söker vi för konsultuppdrag en ambitiös och driven säljassistent. Du erbjuds en viktig och varierad roll i en bransch där det händer mycket och utvecklingen går snabbt. Konsultuppdraget startar i december och sträcker sig till sommaren 2013 med chans till förlängning.
Tjänsten
I rollen som säljassistent fungerar du som ett stöd för marknad- och säljavdelningarna och arbetar mycket med administrativa uppgifter med allt från fakturahantering till registrering av order och hantering av reklamationer. I rollen ingår även arbete med sociala medier och annan webbadministration. Detta är en klassisk "spindel i nätet"-roll.
Publiceringsdatum2012-11-13Dina arbetsuppgifterSom säljassistent kommer du bland annat ha följande arbetsuppgifter:
• Support till säljare som arbetar ute på fältet
• Orderläggning
• Hantering av post, fax och andra ärenden
• Översättning av texter (svenska och engelska)
• Arbete med webbtexter och sociala medier
• Administration av marknadsmaterial
• Supporta vid mässor och utställningar
KvalifikationerFör att passa och lyckas i rollen som säljassistent ser vi gärna följande bakgrund:
• Några års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter
• Erfarenhet av orderläggning
• Mycket god systemvana
• Goda kunskaper i SAP, Adobe och Officepaketet
• Flytande språkkunskaper i Svenska och Engelska
För denna roll söker vi dig som är snabbtänkt, effektiv och driven. Du trivs i en social roll med många kontakter och har mycket god servicekänsla. Eftersom det är högt tempo söker vi dig som trivs i en sådan organisation och klarar av att hantera många bollar samtidigt.
Är du vår nästa stjärna? Tveka inte att söka detta uppdrag! Vi gör löpande urval och intervjuer och uppdraget ska tillsättas omgående. Välkommen med din ansökan!
Arbetstider och omfattningHeltid. Konsultuppdrag start omgående - juli 2013. Ev förlängning.
ErsättningFast lön enl överenskommelse
Så ansöker duAnsöker gör du genom att använda länken nedan.
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktSarah Larsson, 08-58622724
FöretagPlacera Personal AB
AdressPlacera Personal AB
Kista Science Tower
16451 Kista
Jobbnummer 1391002
Observera att sista ansökningsdag har passerat.