Sälj/marknad och administration
Windex Development AB / Inköpar- och marknadsjobb / Botkyrka
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Botkyrka,
Salem,
Ekerö,
Huddinge,
Södertälje eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Windex Development AB i Botkyrka DELTIDSTJÄNST INOM ADMIN OCH MARKNAD
Windex Development AB utvecklar, tillverkar och säljer vindvisare för segelbåtar. Vår marknad finns över hela världen. Nu ökar vi takten och söker därför en halvtidstjänst inom administration och marknad till vårt kontor i Tullinge.
Tjänsten
Vi söker dig som är intresserad av att arbeta med att driva Windex framåt och jobba med allt från sälj, inköp och marknadsföring till utveckling och ekonomi. Därför söker vi dig som är analytisk och gillar siffror men även flexibel och prestigelös i ditt sätt att vara. Det är viktigt att du är en självgående person som gillar att ta egna initiativ och har lätt för att se vad som behöver göras. Du som söker bör ha:
• Körkort
• Flytande svenska och engelska (andra språk är meriterande då vi jobbar över hela världen)
• Goda kunskaper i Officepaketet
• Intresse för båtar och sjöliv
Det är meriterande om du även har:
• Goda kunskaper in något bokföringsprogram (vi använder idag Visma)
• Ett intresse för digital marknadsföring (Facebook, Instagram och Linkedin)
Tjänsten kommer tillsättas efter årsskiftet och för rätt person finns goda utvecklingsmöjligheter. Skicka ditt CV och personliga brev till
personal@windexdevelopment.com. Vi ser fram emot din ansökan!
Publiceringsdatum2021-12-14Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-01-13
AdressWindex Development AB
Hamringevägen 1 1TR
14641 Tullinge
Omfattning Detta är ett deltidsjobb.
Arbetsgivare Windex Development AB (org.nr 556460-5615)
Hamringevägen 1 1TR (
visa karta)
146 41 TULLINGE
Körkort För detta jobb krävs körkort.
Ansökan E-post:
personal@windexdevelopment.com Kontakt CEO
Ulf Neumann
personal@windexdevelopment.com 0703251454, 0703251454 Jobbnummer 6177916
Observera att sista ansökningsdag har passerat.