Sales & Interim Manager till Novare Professionals!
Novare Professionals / Försäljningsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla försäljningsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Novare Professionals i Stockholm,
Solna,
Huddinge,
Järfälla,
Södertälje eller i
hela Sverige Novare Professionals grundades i mars 2017 med visionen att erbjuda kompetent personal inom HR, ekonomi och administration. Genom engagerad personal som brinner för hantverket levererar vi pricksäkra matchningar och snabba resultat på våra kunders behov.
Novare Professionals är en del av humankapitalhuset Novare och tillsammans är vi experter på allt som har med medarbetare och kompetens att göra. Det kan handla om att hitta rätt person till rätt plats men också om att systematiskt analysera företagets kompetensbehov och långsiktigt utveckla medarbetarna. Läs gärna mer om oss via
www.novare.se Motiveras du av att göra affärer? Tycker du om att arbeta med människor och är bra på att skapa och utveckla relationer? Novare Professionals söker nu en Head of Sales & Interim med uppgift att sälja in uppdrag hos både befintliga och nya kunder. På Novare Professionals tror vi på att lösa problem, vara snabba men aldrig tulla på kvalitén.
Arbetsuppgifter och ansvarsområden
Novare Professionals är nu redo att ta nästa steg och söker därför efter en skicklig HSI med god erfarenhet av att både bygga relationer och utveckla affärer. Som HSI är du ansvarig för att driva och utveckla både befintliga och nya kundrelationer.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är att:
• Driva försäljning av våra tjänster både hos befintliga som nya kunder
• Jobba med kontinuerlig kundbearbetning och bygga långsiktiga relationer med våra kunder
• Tillsammans med ledningen ansvara för Kund & Konsultnöjdheten
• Ansvara för en grupp interims konsulter med fullt personalansvar då kunden alltid har arbetsledaransvaret
• Skapa samarbeten internt med bolagets alla specialiseringsområden
Fördelningen på din tid kommer vara ca 80% affärsskapande och 20% personalhantering. Du rapporterar till vår VD och ingår i ledningsgruppen. Tjänsten utgår från vårt kontor i Stockholm.
Kvalifikationer
Vi söker dig med minst 3 års erfarenhet från en säljande roll, gärna tjänsteförsäljning, från ett medelstort företag.
• Erfarenhet av personalansvar med allt de innebar ex arbetsrättsliga frågor, kollektivavtal och lön.
• Har du själv en bakgrund som konsult är det meriterande.
• Vi förutsätter att du kan Office-paketet och generellt har goda IT-kunskaper.
Personlighet
Eftersom Novare Professionals är värderingsstyrt och nystartat bolag är det avgörande att du som person kan vara en bärare av våra värderingar och är prestigelös som person:. Du är affärsdriven och har lätt för att skapa förtroende och bygga relationer för att vidareutveckla kontakten med våra kunder. Du är tävlingsinriktad och entusiastisk i ditt säljarbete och har en hög integritet och ärlighet. Du har en förmåga att utveckla och inspirera andra så att dina kollegor också blir bärare av våra värderingar.
Urval sker löpande så varmt välkommen med din Ansökan!
Varaktighet, arbetstid
Full-time Until further notice
Publiceringsdatum2017-06-19ErsättningFixed
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-08-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktAnna Liljegren
Anna.liljegren@novare.seFöretagNovare Professionals
AdressNovare Professionals
Blasieholmsgatan 4B
11148 Stockholm
KontorsadressBlasieholmsgatan 4B
Jobbnummer 3565178
Observera att sista ansökningsdag har passerat.