Sales Coordinator sökes

Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg / Administratörsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Härryda eller i hela Sverige

Adecco är världens största bemanningsföretag och HR-partner. I Sverige har vi ca 50 kontor och 5000 anställda. Globalt sysselsätter vi runt 700 000 personer varje dag och ger ca 3 miljoner människor jobb under ett år. Våra verksamhetsområden är uthyrning, rekrytering, outsourcing och karriärutveckling. Adecco är auktoriserat.
Adecco Office & HR söker nu Sales Coordinator till vår uthyrningsverksamhet.
Du kommer att ansvara för och sköta den administrativa delen på försäljningsavdelningen. I arbetsuppgifterna ingår bl.a. daglig mail- och telefonsupport, hantering av kontrakt och övriga samarbetsdokument samt att arrangera konferenser. Vidare blir det din uppgift att ansvara för kommunikation med distributörer och återförsäljare gällande kampanjer, säljaktiviteter och agera back-up för de andra i teamet. En del utlandsresor kan förekomma. Tjänsten är på heltid med start i början av oktober, varaktighet till januari.
Vi söker dig som är en god administratör och som har några års arbetserfarenhet av administrativa uppgifter. Du är en god lagspelare som även har förmåga att arbeta självständigt. Förändringar är något du ser positivt på och du är mycket flexibel. Ett krav är goda kunskaper i Officepaketet. Då arbetet innebär mycket kontakt med utlandet krävs+ goda kunskaper i engelska, såväl muntligt som skriftligt. Kunskaper i andra nordiska språk ses som meriterande, likaså tidigare erfarenhet från försäljning. Stor vikt kommer att läggas vid dina personliga egenskaper.
Adecco erbjuder dig intressanta uppdrag utifrån din kompetens och erfarenhet. Med varierande uppdrag får du en bred arbetslivserfarenhet, personlig utveckling och ett brett kontaktnät.
Intervjuer kommer att hållas löpande så välkommen med din ansökan redan idag! Du söker tjänsten genom att först registrera ditt CV på www.adecco.se och därefter ansöka. Vid frågor kontakta gärna Helena Åhs, telefon 031- 725 45 64.
Du finner annonsen på: http://iem-se-candidate.adeccoweb.net/_general/datapages/vacancy/vacancyvisualiz ationbycandidate.asp?lVacancyIden=598430

Publiceringsdatum
2008-09-18

Arbetstider och omfattning
Visstidsanställning 3 - 6 månader
Heltid

Ersättning
Fast lön
Enligt överenskommelse

Kontakt
Helena Åhs, Rekryteringsansvarig

Företag
Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg
Företagspresentation

Adress
Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg
Östra Hamngatan 31
41110 Göteborg

Kontorsadress
Östra Hamngatan 31

Jobbnummer
314000

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg: