Retur & reklamationsadministratör
Xylem / Kontorsjobb / Norrköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kontorsjobb i Norrköping,
Söderköping,
Finspång,
Linköping,
Katrineholm eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Xylem i Norrköping,
Järfälla,
Sundbyberg,
Stockholm,
Uppsala eller i
hela Sverige På Xylem arbetar 16 000 personer mot ett gemensamt mål: att skapa innovativa lösningar för världens vattenbehov. Genom att utveckla nya tekniker, förbättrar vi hur vatten används, förvaras och återanvänds nu och i framtiden. Vi transporterar, renar, analyserar och återför vattnet till naturen och hjälper människor att använda vatten effektivt- hemma, på arbetet, inom industrin och i jordbruket. Vi har mer än 100 års erfarenhet inom vattenteknikområdet och erbjuder en portfölj av ledande produktvarumärken och expertkunskaper inom en stor mängd applikationer. Vårkompetens har lett till långvariga relationer med våra kunder i mer än 150 länder, på 6 kontinenter. Xylem hade 2015 en omsättning på 3,7 miljarder dollar.
Vi söker en retur & reklamationsansvarig person till vårt kontor i Norrköping
Du kommer att ha ett helhetsansvar för våra reklamationer och returer. Du ansvarar för hela processen från att ett ärende kommer in tills dess att det är avslutat. Du jobbar både i våra egna och i våra leverantörers system. Arbetet inkluderar t ex att motta kundreklamation eller begäran av retur per telefon eller mail från kunder i hela Sverige, ta beslut om retur eller garanti samt att hantera returnerade produkter.
Vi söker dig som har gymnasiekompetens och några års erfarenhet av administration. Du har troligen arbetat självständigt och har lätt för att ta till dig nya datasystem. Viktigt för tjänsten är att du har lätt för ordning och reda, har god prioriteringsförmåga och har förmåga att skapa ett nätverk internt då kontaktytorna är många.
Arbetet inkluderar mycket kontakt med våra kunder, så du behöver ha integritet och kunna kommunicera på ett effektivt sätt med dem. Då arbetet även kan innebära hantering av gods, är det meriterande, men inget krav, att du har truckkort.
Har du frågor är du välkommen att kontakta Sofie Bergenbrant, Teamleader Säljsupport, tfn: 011 - 440 88 63, Thomas Andersson, Nationell Säljsstödschef, tfn: 08 - 475 62 20, eller Karin Kyyrä, HR, tfn: 08 - 475 69 66.
Välkommen med din ansökan snarast. Urval kommer att ske löpande så skicka gärna din ansökan så snart som möjligt, dock senast den 9 november, 2017. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Permanent
Publiceringsdatum2017-10-27ErsättningNot Specified
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-11-10
Ange följande referens när du ansöker: 9274BR
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktXylem Inc francisco.leal@Xyleminc.com
FöretagXylem
AdressXylem
61634
61634 0581
KontorsadressPjältvägen 10, 616 34 Åby
Jobbnummer 3772387
Observera att sista ansökningsdag har passerat.