Resurskoordinator med administrativ ådra

Barona Human Resource Services AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Barona Human Resource Services AB i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Danderyd, Huddinge eller i hela Sverige

Vi söker nu en resurskoordinator som vill arbeta i en administrativ och koordinerande roll hos en av våra attraktiva kunder inom modebranschen. Kunden är en global aktör med sex olika varumärken och butiker över hela världen.

Kort om uppdraget

Som resurskoordinator kommer du att arbeta med administrationen av interna konsulter. Du kommer att hantera den praktiska on-boarding processen för konsulter (beställning av dator, sittplats, behörigheter etc) samt stödja konsultansvarig i hela konsultprocessen.

Tjänsten är ett 5 månader långt uppdrag på heltid (100%) med start 2017-10-02 fram till och med 2018-03-23. Uppdraget är stationerat i Stockholm city.

Arbetsuppgifter

Som konsultansvarig kommer du att ha många ansvarsområden. Din To-Do list kommer bland annat att innehålla följande:

• Följa upp och övervaka befintliga konsultavtal, förlänga eller avsluta
• Administration i samband med att en konsult startar sitt uppdrag (skapa användarkonton, beställa teknisk utrustning etc)
• Skapa månatliga rapporter
• Följa upp att konsulter följer avtal, policys och processer
• Vara support för konsultrelaterade frågor
• Planera och genomföra introduktion för nya konsulter

Låt oss prata mer om dig och din bakgrund

Du har troligtvis en administrativ bakgrund. Kanske har du tidigare arbetat med on-boarding av nyanställda och/eller haft kontakt med konsulter.

Men kanske än mer intressant är att prata om hur du är som person:

• Genuint intresse för människor och kommunikation
• Uppskattar ett högt arbetstempo
• Utmärkta kunskaper i Office paketet, speciellt Excel
• Uttrycker dig väl i både tal och skrift (svenska och engelska)
• Tar stort ansvar för ditt arbete
• Gillar team work men kan arbeta självständigt

Övertygad än? Hör av dig till oss!

Vi kommer att gå igenom ansökningar löpande och intervjua allt eftersom. Så, om det här är ett jobb för dig, tveka inte att söka! Observera att vi inte hanterar några ansökningar per e-post men om du har frågor är du välkommen att kontakta Talent Acquisition Coordinator, Sara Stecksén | sara.stecksen@barona.se

Om Barona

Barona består av ett gäng engagerade experter som hjälper företag och organisationer med kompetensförsörjning. Vi jobbar hårt för att leverera nya och innovativa lösningar för våra kunder. Vår expertis definieras av mod, flexibilitet och engagemang.

Barona är ett internationellt företag med kontor i Finland, Norge, Polen, Spanien, Ryssland och Estland. I Sverige finns vi i Stockholm och Göteborg. Vi har över 15 års erfarenhet inom bemanning och rekrytering. Ända sedan starten, bygger vår framgång på att hela vår organisation är kundorienterade och utmanar traditionellt tänkande när det gäller tjänsteutbud och affärsutveckling. Genom vårt fokus på innovation och digitalisering kan vi ständigt ligga i framkant när det gäller modern rekrytering.

Läs mer här: http://barona.se/om-oss/

Sökord:

Barona; Bemanning; Rekrytering; Konsult; Uppdrag; Kund; Barona Sweden; Barona Group; Jobb; Arbete; Klient; Samarbetspartner; Internationell; Administration; Assistent; Koordinator; Resurskoordinator;

Varaktighet, arbetstid
• -

Publiceringsdatum
2017-09-06

Ersättning


Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-09-18
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Sara Stecksén

Företag
Barona Human Resource Services AB

Adress
Barona Human Resource Services AB
Klarabergsviadukten 63
11164 Stockholm

Kontorsadress
Klarabergsviadukten 63 11164 Stockholm

Jobbnummer
3682051

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Barona Human Resource Services AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Barona Human Resource Services AB: