Remarketinghandläggare sökes till Volkswagen Finans
2Complete AB / Administratörsjobb / Södertälje
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Södertälje,
Salem,
Ekerö,
Nykvarn,
Botkyrka eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos 2Complete AB i Södertälje,
Nykvarn,
Botkyrka,
Huddinge,
Gnesta eller i
hela Sverige Dina arbetsuppgifter
Har du ett stort bilintresse och gillar att arbeta med administration? Då är detta tjänsten för dig!
Volkswagen Finans söker dig som vill arbeta med processen kring återlämnandet av privatleasade bilar och vara med och påverka eftermarknaden.
Rollen som handläggare i Remarketingteamet innebär utvecklande och varierande arbetsuppgifter. Du kommer att arbeta med utredning, administration samt kund- och leverantörskontakter inom bilbranschen. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter omfattar administration kring såväl återlämnande av leasingfordon som avslut efter försäljningen av fordonet. I rollen ingår att göra beräkningar av försäljningspriser på fordon och ha kontinuerlig dialog med såväl andra interna avdelningar som återförsäljare och kunder. Andra administrativa arbetsuppgifter kan förekomma i rollen.
Om företaget
Volkswagen Finans Sverige AB erbjuder finansiering och tillhörande tjänster för att skapa förutsättningar för återförsäljare inom Volkswagen-gruppen att sälja fler bilar. Vi erbjuder bland annat kundfinansiering i form av leasing eller lån, serviceavtal, försäkring, personalbil och hantering/administration av bilpark med mera. Vi erbjuder även finansieringslösningar specifikt för återförsäljarnas verksamhet. Bolaget står under Finansinspektionens tillsyn. Volkswagen Finans Sverige är ett helägt dotterbolag till Volkswagen Financial Services AG, Tyskland som i sin tur är ett helägt dotterbolag till Volkswagen AG, Tyskland.
Din profil
Vi söker dig som har lägst gymnasieutbildning och erfarenhet från liknande tjänster med fokus på kundservice och administration gärna med ekonomiska inslag. Erfarenhet från bil- och/eller finansbranschen är meriterande men inget krav. Goda kunskaper inom såväl svenska som engelska i både tal och skrift krävs för tjänsten.
Som person vill vi att du är driven och ansvarsfull samt har förmåga att prioritera och strukturera ditt arbete. Rollen ställer krav på flexibilitet och att kunna hantera flera olika arbetsuppgifter samtidigt. Eftersom du kommer att ha kontakt med både interna och externa intressenter ska du kunna skapa goda relationer och ha bra samarbetsförmåga. Vidare är du servicemedveten och har högt kundfokus.
Intresserad? Skicka in din ansökan snarast då urval sker löpande. Vid eventuella frågor om tjänsten hänvisar vi till ansvarig rekryteringskonsult Anna Magnusson på telefon 076- 869 30 48 eller
anna@2complete.se Om 2Complete
2Complete är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som arbetar med personligt engagemang, är professionella och har en passion för personal. Det är viktigt för oss att de personliga förutsättningarna stämmer överens mellan kund och kandidat, likväl som kompetensen. För att uppnå detta vill vi som arbetar på 2Complete skapa en så nära och personlig relation med kunder och kandidater som möjligt. Ett arbete efter dessa riktlinjer skapar förtroende och trygghet, värden som är självklara för en lyckad rekrytering eller bemanning. Det ska vara enkelt att arbeta med oss. Vi rekryterar och bemannar under tjänstemannaavtalet såväl som arbetaravtalet, från juniora tjänster till chefer- och specialister.
2Complete är auktoriserade medlemmar inom Almega bemanningsföretagen sedan 2012
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
Publiceringsdatum2018-09-13ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-10-17
Ange följande referens när du ansöker: 1479
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktAnna Magnusson
anna@2complete.seFöretag2Complete AB
Adress2Complete AB
Sveavägen 33
11134 Stockholm
KontorsadressSveavägen 33
Jobbnummer 4345134
Observera att sista ansökningsdag har passerat.