Releasy söker kundtjänstmedarbetare till SL!
Releasy Customer Management AB / Kundservicejobb / Borås
2019-11-08
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Releasy söker kundtjänstmedarbetare till SL!" (publicerad 2019-12-20) ⬅️
Visa alla kundservicejobb i Borås,
Bollebygd,
Svenljunga,
Ulricehamn,
Alingsås eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Releasy Customer Management AB i Borås,
Ulricehamn,
Vårgårda,
Tranemo,
Herrljunga eller i
hela Sverige SL Kundtjänst, SL Center och Waxholmsbolaget är en del av verksamheten inom SL. Ett hundratal medarbetare hos Releasy har som huvuduppgift att arbeta för en utveckling av SL- trafiken. Enkelt, samordnat och med hög kompetens ger våra kundtjänstmedarbetare information till och hanterar synpunkter från resenärer i Stockholms Län. Resenären i SL- trafiken ska alltid ha korrekt information och rätt biljett för en trygg resa.
Som medarbetare på SL kundtjänst besvarar du samtal från resenärer gällande bland annat reseplanering, biljettinformation och trafikupplysning. Din arbetstid är enligt kollektivavtal och förlagd under kundtjänstens öppettider, för närvarande från måndag till söndag mellan 06.00 och 23.00. I tjänsten ingår även mailhantering, chatt samt en del administration.
Om Releasy:
Vi på Releasy Customer Management är ett team som arbetar med att utveckla våra uppdragsgivares kundrelationer och stärka deras försäljning. Vi har funnits i Borås sedan 2013 och har sedan dess expanderat från 20 till drygt 200 medarbetare. Hos oss står trivsel och arbetsglädje i fokus; vi har tät sammanhållning, stöttar varandra och har roligt på vägen mot våra uppsatta mål. Du blir anställd av Releasy och arbetar på vårt kontor i Pulsen-huset där SL har en avdelning med två team.
Om dig
Du trivs i mötet med andra människor.
Du vet vad bra kundservice innebär.
Du är en strukturerad person med bra tålamod.
Du arbetar gärna i ett högt tempo under de perioder som kräver det.
Du har en hög arbetsmoral och stort intresse av utveckling.
Du behärskar både svenska och engelska i tal och skrift.
Du har god datorvana. Erfarenhet och/eller utbildning inom kundservice är meriterande.
Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.
Publiceringsdatum2019-11-08ErsättningEnligt kollektivavtal med Unionen.
Arbetstider:
Schema med varierande arbetstider under kundtjänstens öppettider som är måndag - söndag 06.00-23.00.
Tjänstgöringsgrad:
100%.
Arbetsplats:
• Vi har vårt kontor i Pulsens lokaler i centrala Borås.
• En modern arbetsplats med många olika uppdrag.
• Ett målstyrt arbete med coachande och synligt ledarskap.
• Vi sitter i öppet kontorslandskap och har god gemenskap med kollegor som tycker om att ha roligt.
• Varje år hålls sommarfest och julevent, tillsammans med regelbundna andra lokala aktiviteter, såsom spelkvällar och After Work!
Utbildningsstart:
7:e januari.
Förmåner och fördelar hos Releasy Customer Management:
Möjlighet att utvecklas inom andra uppdrag och ta del av våra interna utbildningar.
Engagerade ledare som lyfter sitt team och hjälper dig som anställd att utvecklas.
Friskvårdsbidrag samt tillgång till massage på jobbet.
Möjlighet till kortare pass för att du som anställd ska kunna kombinera arbetet med studier.
Låter det intressant?
Skicka då in din ansökan redan idag! Urval och rekrytering sker löpande.
Vid frågor om tjänsten, kontakta rekryterare Kostana Salijevic på
kostana.salijevic@releasy.se.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-12-20
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagReleasy Customer Management AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Releasy Customer Management AB (org.nr 556754-2633),
http://releasy.se/ Arbetsplats Releasy Customer Management
Jobbnummer 4947881
Observera att sista ansökningsdag har passerat.