Releasy söker Business Development Manager
Releasy Customer Management AB / Organisationsutvecklarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla organisationsutvecklarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Releasy Customer Management AB i Stockholm,
Solna,
Södertälje,
Uppsala,
Eskilstuna eller i
hela Sverige Releasy Customer Management är en outsourcingpartner inom kundservice till ca 25 uppdragsgivare inom branscher som telekom, media, e-handel, resor och offentlig verksamhet. Releasy tar hand om sina uppdragsgivares kundservice och försäljning i alla kanaler, exempelvis sociala medier, chatt, mail och telefon. Releasy är under kraftig expansion och omsätter nuvarande verksamhetsår ca 470 MSEK och har ca 1100 anställda fördelat på fem verksamhetsorter; Borlänge, Linköping, Stockholm, Borås och Barcelona. Huvudkontoret ligger i Bergshamra i Solna.
Är du vår nästa stjärna?
Ser du affärsutvecklingsmöjligheter och har förmåga att driva dessa från start till mål? Vill du utvecklas på ett bolag under stark tillväxt och i en bransch med stora möjligheter gällande Artificiell Intelligens och ny teknik? I så fall finns en roll som är intressant för dig!
Releasy befinner sig i en spännande tillväxtfas och söker nu en driven, engagerad och självgående person som vill vara med i arbetet att utveckla Releasys verksamhet, affär och erbjudande. Vi söker dig som är en DO:er, har projektledarförmåga och ett starkt intresse för att skapa den bästa kundupplevelsen.
Ansvarsområde
Som Business Development Manager kommer du främst att leda affärsutvecklande och verksamhetskritiska projekt och initiativ inom olika områden såsom t.ex. Artificiell Intelligens, Tjänsteutveckling, Operations och HR. Du kommer även arbeta med ständiga förbättringar internt och bidra i arbetet att vårda och växa våra kundrelationer och uppdrag i nära samarbete med våra Business Managers. Du kommer att vara i kontakt med våra uppdragsgivare och befintliga såväl som potentiella samarbetspartners inom t.ex. kanalstyrning, självservice, chatt/chattbot och text- och talanalys.
Du kommer att tillhöra ett litet tight team som ansvarar för Affärsutveckling, Marknad och Försäljning, vilket gör att du kommer ha ett varierat arbete, möjlighet att bidra där det verkligen behövs och stora möjligheter att utvecklas i den riktning som du är intresserad av. Tjänsten rapporterar till CCO (Chief Commercial Officer) och är placerad på huvudkontoret på en herrgård i Bergshamra strax utanför Stockholm city.
Primära arbetsuppgifter
• Identifiera, utvärdera, implementera och följa upp affärsutvecklande och verksamhetskritiska projekt och initiativ
• Leda internt förbättringsarbete och vara en länk mellan våra partners, stödfunktioner och Operations
• Bidra i utveckling av nya tjänster och koncept i nära dialog med ledningen, Business Managers och uppdragsgivare
• Bidra i försäljningsarbete, såsom t.ex. leads-generering, offerter, avtal och förhandling
• Bidra i arbetet kring omvärldsbevakning och trendspaning
Publiceringsdatum2020-01-15KvalifikationerRelevant akademisk utbildning
• Ca. 1-3 års arbetslivserfarenhet, gärna med bakgrund inom projektledning och som managementkonsult
• Meriterande med erfarenhet av projekt specifikt inom Customer Experience
• Meriterande med erfarenhet av ny teknologi, specifikt Artificiell Intelligens och Maskininlärning, och arbete med data/datamodeller - det viktigaste är dock intresset!
Vi söker dig som är
Självgående, lösningsorienterad och initiativrik, får saker att hända och tar ansvar för resultatet - en DO:er
• Hungrig, vill utvecklas och lära, och trivs i en föränderlig miljö
• Utpräglad affärsutvecklande förmåga, ser och tar till vara på nya möjligheter
• Analytisk med förmåga att omsätta analys till affärsmässiga och konkreta aktiviteter
• Prestigelös och stor nyfikenhet på andra människor
• Bra på att kommunicera klart, tydligt och strukturerat
• Metodiskt och systematiskt arbetssätt, med en förmåga att planera och prioritera
• Mycket god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift
Releasy erbjuder dig
En spännande roll i ett bolag under tillväxt och med en kultur som präglas av högt i tak, prestigelöshet, entreprenörskap och ansvarstagande. Du blir del av ett litet, tight och kompetent team och har där stora möjligheter att påverka både din egen och företagets fortsatta utveckling.
Välkommen med din ansökan så snart som möjligt! Sista ansökningsdatum är 26 januari, observera dock att urval sker löpande.
Anställningsstart enligt överenskommelse. För mer information om tjänsten vänligen kontakta CCO Sara Lindell;
sara.lindell@releasy.se.
Vi ser fram emot din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2020-07-03
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagReleasy Customer Management AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Releasy Customer Management AB (org.nr 556754-2633),
http://releasy.se/ Arbetsplats Releasy Customer Management
Jobbnummer 5043142
Observera att sista ansökningsdag har passerat.