Rekryteringsträff för receptionister
Arena Personal AB / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Arena Personal AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Arena Personal rekryterar på Arbetsförmedlingen Stockholm City.
ADRESS: Tunnelgatan 3, Stockholm. T-bana Hötorget.
DATUM: Onsdag 9 juni
TID: Klockan 13.00
Tag med dig ansökningsbrev, CV/meritförteckning och förbered dig på en kortare jobbintervju. Beroende på hur många som kommer för att söka tjänsten får du vara
beredd på att vänta kortare eller längre tid på din intervju.
Receptionist med "det lilla extra"
Arena Personal startades 1994 och ägs av Norges Investor. Kontor finns i Stockholm, Göteborg, Malmö, Örebro, Södertälje, Eskilstuna, Västerås, Fagersta och Sundsvall. Bolaget arbetar med rekrytering och uthyrning av volymtjänster och specialister. Styrkan ligger i kreativitet, hög kompetens och ett aktivt kandidatnätverk Verksamhetsområden: Kontor & Administration, Ekonomi, Sälj & Marknad, Industri & Teknik, Logistik & Transport, Bygg & Fastighet, Fordon, IT, HR.
Vi söker nu dig som har tidigare receptionsvana och vill arbeta som receptionist i trevliga lokaler i Stockholm city. Arbetsuppgifterna kommer huvudsakligen bestå av klassiskt receptionsarbete där du besvarar inkommande samtal och kopplar dem till rätt person. Du tar även emot besökare och kunder där du har uppgiften att göra deras besök så trivsamt som möjligt. En viktig del av arbetet innebär att vara ansvarig för posthanteringen och sköta kontakten med olika leverantörer såsom städbolag. Administration är också en central och betydelsefull del av arbetet, då du kommer att arbeta med att dataregistrering, nyckel- och korthantering, kassaadministration, enklare fakturering samt beställningar och inköp av kontorsmaterial. Vid konferenser och event kommer du har en nyckelroll vid planering, bokning och genomförande. Du kommer även regelbundet att vara ansvarig för att ordna kaffe och fika, liksom att se ditt att köket är i gott skick. Utifrån din tidigare erfarenhet kan det även finnas utrymme för att driva och koordinera olika projekt.
Tjänsten är på heltid, arbetstiderna är förlagda till dagtid och vi tillämpar provanställning.
Krav på person För att lyckas i rollen är det viktigt att du har tidigare erfarenhet av arbete i reception och gärna administrativt arbete. Service är din ledstjärna och tycker om att göra "det lilla extra" med ett leende på läpparna för besökare, medarbetare och kunder. Som person är du positiv, utåtriktad och prestigelös samt är duktig på att prioritera. Du har mycket god datorvana och är en god administratör som värdesätter struktur och noggrannhet. Det är viktigt att du har ett flexibelt förhållningssätt och har förmågan att uttrycka dig väl i tal och skrift. Självklart är du också en punktlig och lojal medarbetare som är mån om att på ett personligt, engagerat och professionellt sätt få besökare och medarbetare att känna sig varmt välkomna och omhändertagna.
Låter detta intressant och du har den profil vi söker? I så fall är du välkommen till Af Stockholm City och träffa oss. Tag med din ansökan bestående av ett CV och personligt brev.
Publiceringsdatum2010-05-28Arbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid
kortare uppdrag
ErsättningFast lön
Så ansöker duAnsökan kan tyvärr inte göras via e-post.
FöretagArena Personal AB
AdressArena Personal AB
Box 3362
10367 STOCKHOLM
KontaktuppgifterTelefonnummer till arbetsgivaren saknas i denna annons.
Jobbnummer 663770
Observera att sista ansökningsdag har passerat.