Rekryteringsträff för erfarna cafébiträden
Profile Consulting Sweden AB / Restaurangbiträdesjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla restaurangbiträdesjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Profile Consulting Sweden AB i Stockholm,
Linköping eller i
hela Sverige Välkommen till rekryteringsträff på Arbetsförmedlingen Expo
Sveavägen 24-26, T-bana Hötorget
Måndagen den 23/3
Kom mellan kl. 15.00-16.00
Ta med dig dina ansökningshandlingar och förbered dig på en kortare intervju.
Vi söker erfarna cafébiträden!
Profile Consulting är ett nytänkande bemanningsföretag som erbjuder helhetslösningar och profilerad service åt företag som behöver ny energi. Vi konkurrerar med marknadskraftiga priser och högklassig service. Kvaliteten säkerställs genom personlig uppföljning och kontinuerlig dialog med våra kunder.
I vår personalpool finns allt från erfarna kameramän och journalister till butikspersonal och personal shoppers. Genom dotterbolaget Café L1 & Bemanning tillhandahåller vi även personal inom restaurangbranschen. Idag arbetar vi bland annat på uppdrag av Stureplansgruppen.
Vi söker nu erfarna cafébiträden med mycket goda kunskaper i svenska i tal och skrift. Du ska ha minst 6 mån dokumenterad arbetslivserfarenhet inom café eller restaurang samt kassavana
Personerna som vi söker måste ha hög arbetsmoral och god servicevana.
Publiceringsdatum2009-03-09Arbetstider och omfattningVisstidsanställning 3 - 6 månader
Heltid/Deltid
Kortare och längre uppdrag som konsult
ErsättningFast lön
Så ansöker duVid detta eventet kommer det att vara många olika arbetsgivare som deltar, mer information om rekryteringen hittar du på
www.arbetsformedlingen.se/expo-stockholm . Om du behöver kopiera så kostare det 2 kr/kopian. Vi har ej möjlighet att växla pengar
FöretagProfile Consulting Sweden AB
AdressProfile Consulting Sweden AB
Box 6115
12907 HÄGERSTEN
KontaktuppgifterTelefonnummer: 076-1621608
Jobbnummer 414331
Observera att sista ansökningsdag har passerat.