Rekryteringsträff för Administratörer

Adecco Sweden AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Välkommen till rekryteringsträff till Arbetsförmedlingen Solna onsdagen den 5 december mellan kl 10.30-12.00.
Ingen föranmälan krävs men glöm inte ditt CV!

Adecco söker kandidater till följande tjänster och yrkesområden.

• Social och noggrann kundtjänstmedarbetare för kund i södra Stockholm.
Som kundtjänstmedarbetare kommer du att få möjligheten att arbeta med hela flödet, dvs ta emot telefonsamtal, svara på mail, orderhantering samt fakturering. Du har självklart massvis med kontakt med kunder, både externa och interna, som du vill hjälpa på bästa sätt och du är mån om att det blir en bra lösning både för kund och företag.
Du har gymnasieutbildning i grunden, har goda datakunskaper samt behärskar engelska väl. Detta är ett konsultuppdrag.

• Serviceminded Back Office Assistant till globalt IT-företag!

Som Back Office Assistant kommer du få möjligheten att arbeta nära Account Managers och Account Strategiests och då arbeta med administrativa uppgifter och varierande marknadsaktiviteter.
Detta säljteam ansvarar för att etablera och vidareutveckla relationen med kunder inom tillverkande industri. För att arbeta smidigt och effektivt finns ett antal verktyg och system som kontinuerligt behöver uppdateras med information, och det är här du kommer in i bilden! Du har något års erfarenhet av teknisk call centermiljö och mycket goda datorkunskaper.

• Olika tjänster för administrativa assistenter, chefsassistenter och liknande.
Som chefsassistent arbetar du främst med din chef där du ansvarar för kalender- och emailhantering, protokollföring, mötesbokning, konferens- och mötesplanering och koordinering. Dina dagar kommer vara varierande och händelserika där rutinarbete blandas med adhoc - uppgifter. Vidare kan du få ansvara för egna projekt och driva dem framåt.

För administratörer i övrigt gäller följande:
Några års relevant erfarenhet , mycket goda kunskaper i Officepaketet, mycket goda kunskaper i engelska, strukturerad, serviceminden och proaktiv.

Välkommen att träffa Adeccos rekryterare på AF Solna den 5/12 mellan kl 10,30-12,00.

Publiceringsdatum
2012-12-04

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Heltid/Deltid

Tillträde
Enligt Överenskommelse

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Du söker jobben genom att träffa Adecco på AF Solna den 5/12 mellan kl 10,30-12,00. Ingen föranmälna men väntetid kan förekomma. Glöm inte ditt CV!
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.

Kontakt
Sofia Wigzell 08-59898237 sofia.wigzell@adecco.se

Facklig kontakt
Kollektivavtal med HTF och AEA

Företag
Adecco Sweden AB

Adress
Adecco Sweden AB
10224 STOCKHOLM

Kontorsadress
Kungsgatan 60

Övriga kontaktuppgifter
Telefonnummer: 08-100500

Jobbnummer
1408265

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB: