Rekryteringskonsult
serveOffice ab / Administratörsjobb / Stockholm
2017-09-22
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Rekryteringskonsult" (publicerad 2017-09-25) ⬅️
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos serveOffice ab i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Danderyd,
Huddinge eller i
hela Sverige Alert Alarm grundades 1998 och har sedan starten jobbat med trådlösa hemlarm. Man samarbetar med ett av Sveriges största försäkringsbolag, för rådgivning och försäljning av hemmalarm.
Alert Alarm söker nu en rekryteringskonsult till deras kontor i Kista. Fram till årsskiftet är tjänsten på 50 % men övergår sedan till heltid. Du blir anställd hos oss på serveOffice med chans att bli övertagen av kund. Start omgående.
Arbetsbeskrivning
I rollen jobbar du med hela rekryteringsprocessen, från start till slut. Till en början ligger fokus på att hitta larmrådgivare åt företaget för att sedan flytta fokus till andra interna behov. Mer detaljerat innehåller tjänsten följande arbetsuppgifter:
• Skapa annonser
• Urval
• Telefonintervjuer
• Intervjuer
• Kandidatpresentationer till berörd chef
• Referenstagning
Kvalifikationer
Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av rekrytering och jobbat med ovannämnda uppgifter. Har du dessutom arbetat med sälj ses det som starkt meriterande. Flytande svenska i tal och skrift är ett krav.
Som person är du självgående, strukturerad och professionell i din yrkesroll. Du driver självständigt arbetet framåt och håller satta deadlines.
Som konsult hos serveOffice erbjuder vi dig
Genom våra ledord #personligtengagerad, #skickligtproduktiv och #proffsigtkreativ skapar vi de bästa förutsättningarna för våra medarbetare. Hos serveOffice får du engagerade kollegor, och ledare som har insett att nyckeln till nöjda kunder är att vår egen personal är nöjd och mår bra.
Vi erbjuder därför alla våra medarbetare generösa villkor i form av bland annat friskvårdsbidrag och ett brett förmånspaket. Dessutom anordnar vi kontinuerligt återkommande trevliga aktiviteter för att skapa en "vi-känsla" bland alla våra medarbetare. Det ska vara kul att vara en del av serveOffice!Ansökan och kontakt
Låter det intressant? Tveka inte, utan skicka in din ansökan med personligt brev och uppdaterat CV snarast till
bemanning@serveoffice.se. Observera att urvalet görs löpande. Frågor kring tjänsten besvaras av Cissi Silvstam på 070-564 13 70 eller
bemanning@serveoffice.se.
•
Varaktighet, arbetstid
Deltid Tillsvidare
Publiceringsdatum2017-09-22ErsättningFast månads- vecko- eller timlön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-10-22
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagserveOffice AB
AdressserveOffice AB
Vasagatan 16
11120 Stockholm
KontorsadressVasagatan 16 11120 Stockholm
Jobbnummer 3714671
Observera att sista ansökningsdag har passerat.