Rekryteringsassistent, Student
Randstad AB / Administratörsjobb / Södertälje
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Södertälje,
Salem,
Ekerö,
Nykvarn,
Botkyrka eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Randstad AB i Södertälje,
Salem,
Ekerö,
Nykvarn,
Botkyrka eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2023-05-23Dina arbetsuppgifterI rollen som Account assistant har du en viktig funktion som administrativt ansvarig i ett av våra Account team. Teamet består av Randstadmedarbetare som jobbar i ett nära strategiskt samarbete med någon av våra kunder, i detta fall Scania och Astra Zeneca.
Du jobbar bland annat nära Account specialist och blir väl insatt i vår affär som helhet och våra arbetsprocesser i synnerhet och får dessutom inblick inte bara i den globala verksamhet som är Randstad, utan även i våra kunders verksamheter och dagliga liv.
Sista ansökningsdag; 2023-06-09 men urval och intervjuer kommer att ske löpande.
Tjänsten kan därför komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag.
För frågor kring rollen eller rekryteringsprocessen vänligen kontakta Enisa Bacevac, via:
enisa.bacevac@randstad.se Ansvarsområden
Som Account assistant ansvarar du för:
• Olika typer av administration kopplad till våra kandidater
(exempel på detta kan vara orderläggning, tidrapportering m.m).
• Registrering och kontinuerlig uppdatering av affärsviktig information om kunder och kandidater i vårt affärssystem.
• Annonsering, screening och urval.
• Dokumentation kring kandidater i enlighet med våra rutiner och PuL.
KvalifikationerFör att trivas riktigt bra och blomstra i denna roll tror vi att du har:
• Någon typ av erfarenhet av arbete med administration, gärna i kombination med service.
• Sinne för planering och struktur och ett öga för detaljer.
• Samarbetsvilja, du är någon som sätter laget före jaget och som förhåller dig prestigelöst
till olika typer av arbetsuppgifter och ansvarsområden.
• Vi ser också att du har flexibiliteten att snabbt kunna "växla upp" då verksamheten ibland kräver detta.
• Tjänsten förutsätter att du har mycket goda kunskaper i både svenska och engelska i tal och skrift då vi möter kunder på båda språken.
Det är dessutom meriterande om du har erfarenhet av just HR-administration sedan tidigare.
Om företagetPå Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential. Med närmare 600 000 anställda i 38 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster, med målsättningen att bli världens främsta och mest uppskattade partner på arbetsmarknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och företag att uppnå deras fulla potential. Vi kallar det Human Forward.
Ersättning Timlön
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2023-06-09
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "201437142".
Omfattning Detta är ett deltidsjobb.
Arbetsgivare Randstad AB (org.nr 556242-1718)
Arbetsplats Randstad
Kontakt Enisa Bacevac
enisa.bacevac@randstad.se Jobbnummer 7808158
Observera att sista ansökningsdag har passerat.