Rekryterings- och utbildningskoordinator
Erik Olsson Fastighetsförmedling AB / Administratörsjobb / Stockholm
2012-06-19
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Rekryterings- och utbildningskoordinator" (publicerad 2012-07-13) ⬅️
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Erik Olsson Fastighetsförmedling AB i Stockholm,
Lidingö,
Täby,
Värmdö,
Södertälje eller i
hela Sverige Erik Olsson Fastighetsförmedling AB är marknadens mest innovativa och framgångsrika fastighetsmäklarföretag. Företaget grundades 1997 och har idag drygt 170 anställda med en omsättning på ca 200 MSEK. De närmaste åren räknar vi med en fortsatt tillväxt. Erik Olsson fastighetsförmedling är idag etablerat i Stockholm, Malmö och Göteborg samt har ett dotterbolag i Danmark. Genom att ifrågasätta vedertagna metoder och angreppssätt lyckas företaget kontinuerligt ta marknadsandelar och växa.
Nu söker vi en rekryterings- och utbildningskoordinator som har god kommunikativ förmåga och en vilja att alltid leverera med högsta kvalitet. För att trivas i din roll är du bra på att snabbt sätta dig in i nya arbetsuppgifter och har ett flexibelt arbetssätt där du är lyhörd men också vågar komma med egna initiativ. Tjänsten tillsätts med anledning av att en av våra kollegor går på föräldraledighet under ett år.
Publiceringsdatum2012-06-19Arbetsuppgifter Rekrytering
• Headhunting av etablerade mäklare i Stockholmsregionen. Erik Olsson Fastighetsförmedling erbjuder sina mäklare att arbeta som anställd fastighetsmäklare, som partner i ett Joint Venture eller som Franchisetagare. Din uppgift är att attrahera duktiga mäklare som vill arbeta hos oss i någon av dessa former.
• Kontakt med universitet och högskolor (boka föreläsningar, samordna mässor, kontakt med mäklarstudenter)
• Ansvara för nyanställda mäklares introduktion på företaget
Utbildningsadministration
• Koordinering av internutbildningen på Erik Olsson skolan och vidareutbildning för våra etablerade mäklare
Övrig administration
• Administrativa arbetsuppgifter för ledningsgruppen, exempelvis protokollskrivning
Kvalifikationer• 3-5 års arbetslivserfarenhet i en affärsinriktad miljö varav 1-2 års erfarenhet av rekrytering och headhunting
• Relevant akademisk utbildning
• Meriterande om du har erfarenhet från fastighetsbranschen på ett eller annat sätt eller om du själv är fastighetsmäklare
PERSONLIGA EGENSKAPER
• Strukturerad och noggrann
• Självgående och driven
• Hög social kompetens och god kommunikativ förmåga
• Förmåga att prioritera men samtidigt kunna arbeta med flera saker parallellt
Vi tror att du som person är nyfiken och gillar att lära dig nya saker. Du är lättlärd och ger inte upp förrän du hittat lösningen på de problem du ställs inför. Att hålla deadlines är en självklarhet för dig. Dessutom behöver du vara stresstålig och serviceinriktad för att trivas i denna roll.
Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
Anställningsform: Visstid
Tillträde: 1 september 2012
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2012-06-30
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktCaroline Pedersen, 08-55551300
FöretagErik Olsson Fastighetsförmedling AB
AdressErik Olsson Fastighetsförmedling AB
Sveavägen 147
11346 Stockholm
Övriga kontaktuppgifterÖppnas i nytt fönster
Jobbnummer 1276590
Observera att sista ansökningsdag har passerat.