Rekryterings- och utbildningskoordinator

Erik Olsson Fastighetsförmedling AB / Administratörsjobb / Stockholm
2012-06-19
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Rekryterings- och utbildningskoordinator" (publicerad 2012-07-13) ⬅️


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Erik Olsson Fastighetsförmedling AB i Stockholm, Lidingö, Täby, Värmdö, Södertälje eller i hela Sverige

Erik Olsson Fastighetsförmedling AB är marknadens mest innovativa och framgångsrika fastighetsmäklarföretag. Företaget grundades 1997 och har idag drygt 170 anställda med en omsättning på ca 200 MSEK. De närmaste åren räknar vi med en fortsatt tillväxt. Erik Olsson fastighetsförmedling är idag etablerat i Stockholm, Malmö och Göteborg samt har ett dotterbolag i Danmark. Genom att ifrågasätta vedertagna metoder och angreppssätt lyckas företaget kontinuerligt ta marknadsandelar och växa.

Nu söker vi en rekryterings- och utbildningskoordinator som har god kommunikativ förmåga och en vilja att alltid leverera med högsta kvalitet. För att trivas i din roll är du bra på att snabbt sätta dig in i nya arbetsuppgifter och har ett flexibelt arbetssätt där du är lyhörd men också vågar komma med egna initiativ. Tjänsten tillsätts med anledning av att en av våra kollegor går på föräldraledighet under ett år.

Publiceringsdatum
2012-06-19

Arbetsuppgifter
 Rekrytering

• Headhunting av etablerade mäklare i Stockholmsregionen. Erik Olsson Fastighetsförmedling erbjuder sina mäklare att arbeta som anställd fastighetsmäklare, som partner i ett Joint Venture eller som Franchisetagare. Din uppgift är att attrahera duktiga mäklare som vill arbeta hos oss i någon av dessa former. 

• Kontakt med universitet och högskolor (boka föreläsningar, samordna mässor, kontakt med mäklarstudenter)

• Ansvara för nyanställda mäklares introduktion på företaget

 Utbildningsadministration

• Koordinering av internutbildningen på Erik Olsson skolan och vidareutbildning för våra etablerade mäklare

 Övrig administration

• Administrativa arbetsuppgifter för ledningsgruppen, exempelvis protokollskrivning

Kvalifikationer
• 3-5 års arbetslivserfarenhet i en affärsinriktad miljö varav 1-2 års erfarenhet av rekrytering och headhunting

• Relevant akademisk utbildning

• Meriterande om du har erfarenhet från fastighetsbranschen på ett eller annat sätt eller om du själv är fastighetsmäklare

PERSONLIGA EGENSKAPER

• Strukturerad och noggrann

• Självgående och driven

• Hög social kompetens och god kommunikativ förmåga

• Förmåga att prioritera men samtidigt kunna arbeta med flera saker parallellt

Vi tror att du som person är nyfiken och gillar att lära dig nya saker. Du är lättlärd och ger inte upp förrän du hittat lösningen på de problem du ställs inför. Att hålla deadlines är en självklarhet för dig. Dessutom behöver du vara stresstålig och serviceinriktad för att trivas i denna roll.

Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.

Anställningsform: Visstid

Tillträde: 1 september 2012

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2012-06-30
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Caroline Pedersen, 08-55551300

Företag
Erik Olsson Fastighetsförmedling AB

Adress
Erik Olsson Fastighetsförmedling AB
Sveavägen 147
11346 Stockholm

Övriga kontaktuppgifter
Öppnas i nytt fönster

Jobbnummer
1276590

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Erik Olsson Fastighetsförmedling AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Erik Olsson Fastighetsförmedling AB: