Rekrytering av administratör med ekonomiskt och tekniskt intress
TopWork AB / Inköpar- och marknadsjobb / Halmstad
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Halmstad,
Laholm,
Båstad,
Falkenberg,
Ängelholm eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos TopWork AB i Halmstad,
Falkenberg,
Ängelholm,
Örkelljunga,
Markaryd eller i
hela Sverige TopWork arbetar med bemanning och rekrytering. Vi vet vad arbetsgivaren vill ha och vad som krävs för att hitta rätt medarbetare. Våra kunder finns inom både privat och offentlig sektor. Vi är din trygga och personliga partner oavsett om du söker nya medarbetare eller nya utmaningar. TopWork - det lila extra!
Pronova skapade 1980 ett unikt förpackningskoncept som fick namnet Joker®. Sedan dess utvecklar, tillverkar och säljer vi förpackningssystem bestående av förpackningsmaskiner och påsar. Utifrån ett brett standardutbud och ett nära samarbete med våra kunder erbjuder vi kvalificerade lösningar på olika slags förpackningsproblem åt alla som har en produkt som kan packas i en påse. Vi kan produktanpassa våra maskiner och påsar så att de passar era produkter och uppfyller de önskemål och krav ni har i er produktion.
Vår administratör slutar och går i pension. Stor kunskap och många års erfarenhet ska ersättas. Är du personen vi söker? Ser du möjligheter där andra ser hinder? Gillar du att vara en central del av företaget? Är du dessutom serviceinriktad, samarbetsvillig, ansvarstagande och noggrann? Då kan du vara vår nya administratör med sinne för ekonomi och teknik.
Som administratör är du länken mellan kund, leverantör, konstruktion och produktion. Din viktigast roll är att förse verkstadsproduktionen med alla de komponenter som behövs för tillverkningen av förpackningsmaskiner. Du arbetar i huvudsak med att:
• I nära samarbete med konstruktionsavdelningen kalkylera och prissätta tillverkningen av våra maskiner samt ansvara för att produktionen har allt de behöver för att kunna tillverka ordern.
• Skapa alla underlag som behövs för ordern ska kunna tillverkas.
• Se till att alla artiklar är uppdaterade och finns tillgängliga i affärssystemet
• Hantera alla våra reservdelar, inkl. lagerstatus, till såväl kund som egen tillverkning.
• Ansvara för inköp.
Vi tror att du har några års erfarenhet av administration och orderberedning. Vi ser gärna att du har arbetat inom tillverkande industri och en god insikt i tillverkningsprocesser. Det är meriterande om du har ett ekonomiskt intresse och erfarenhet av inköp. Vi värdesätter också högt om du har kunskap i affärssystemet Monitor och i CAD-program. Tjänsten kräver minst gymnasiekompetens och goda kunskaper i svenska och engelska.
Vi är måna om att du ska trivas hos oss. Som anställd på Pronova erbjuder vi dig god stöttning i din roll, både som nyanställd och i din fortsatta utveckling tillsammans med oss. Du får flexibel arbetstid, resultatbonus och mycket mer.
Vi rekryterar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut. Du är varmt välkommen med din ansökan redan idag! Du ansöker direkt på
www.topwork.seVaraktighet, arbetstid
Heltid Tills vidare
Publiceringsdatum2019-04-12ErsättningFast
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-04-26
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktPeter Hogla
peter.hogla@topwork.se 0760-969593
FöretagTopWork AB
AdressTopWork AB
Kungsgatan 19 D
35231 Växjö
KontorsadressKungsgatan 19 D
Jobbnummer 4730752
Observera att sista ansökningsdag har passerat.