Regulatory Affairs Assistant - Astra Zeneca Mölndal
Adecco Sweden AB / Kemiingenjörsjobb / Mölndal
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kemiingenjörsjobb i Mölndal,
Göteborg,
Partille,
Härryda,
Kungsbacka eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Mölndal,
Göteborg,
Partille,
Härryda,
Kungsbacka eller i
hela Sverige AstraZeneca is a global, innovation-driven biopharmaceutical business that focuses on the discovery, development and commercialization of prescription medicines for some of the world's most serious diseases. AstraZeneca is one of the world's leading pharmaceutical companies. At AstraZeneca, we promote a culture that inspires innovation and collaboration.
This is a consultant assignment and will start as soon as possible and last for 9-12 months.
The Arena:
Regulatory Project Management (RPM) delivers optimal global regulatory project management in submissions and implementation of regulatory strategies across all Therapeutic Areas and regions. The Regulatory Affairs Assistant assist RPM members in obtaining and maintaining drug licences in accordance with agreed regulatory strategy for designated therapy areas and products.
Tasks and Responsibilities:
Due to a change of work load we need to hire one or several consultant(s) with strong administrative skills. Work tasks will focus on data entry and document management. All information that is to be handled is entirely vital for the regulatory frame work. This gives that the successful candidate needs to be accurate efficient.
Common and important tasks and responsibilities are:
Administer input of regulatory knowledge, intelligence & information into relevant systems and databases and maintaining data accuracy and up to date information for the group eg. Sharepoint, First Doc
Possess sufficient business understanding to support the product registration and maintenance of designated Therapeutic Area product applications in accordance with AstraZeneca standards of regulatory compliance.
Maintain documentation & records management in relevant systems in accordance with defined standards & process and as requested by Regulatory Affairs Managers & Global Regulatory Strategy Teams. eg. support with correct formatting, style and quality, specific authoring tasks, import and export documents in relevant systems and liaison with Submission Management Group.
Responsible for ordering & tracking of specific regulatory requirements eg. registration samples, applicable certificates and any other legally required documentation.
Minimum Requirements:
Relevant professional experience in administrative support skillsVery good written and verbal skills in English and excellent in SwedishExperience from managing various systems and toolsProvide document formatting expertiseCommunication and influencing skillsFlexibility and adaptabilityInterpersonal and networking skillsTeam workingExperiences of First Doc and Share Point is a bonus
Personal Profile:
Skill and will to working with administrative tasks such as data entry and document management.ThoroughAccurateEfficientAbility to plan and carry out work tasks independently
Vad erbjuder vi?
Tjänsten är ett konsultuppdrag och ska tillsättas så snart som möjligt och pågår 9-12 månader. Som konsult är du anställd i Adecco Sweden
Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät. Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.
Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.
Adecco Life Science är ett affärsområde som arbetar med uthyrning och rekrytering av personal inom alla områden av Life Science t ex så som F&U, Produktion, Kvalité, Kliniska prövningar och Marknad & Försäljning. Våra kunder finns inom hela Läkemedels- MedTech- och BioTech-industrin.
Är du intresserad?
Då ska du ansöka så snart som möjligt. Ansökan gör du genom Tjänsten ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden. Vid frågor angående registrering på hemsidan kontakta vår Kandidatsupport på tel: 08-598 980 10.
Välkommen att söka!
Publiceringsdatum2015-03-26Arbetstider och omfattningHeltid Visstid
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2015-04-25
Ansöker gör du genom att använda länken nedan.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktKristina Buhre 08-598 986 06
FöretagAdecco Sweden AB
AdressAdecco Sweden AB
Kungsgatan 60
10224 STOCKHOLM
KontorsadressKungsgatan 60
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2223537
Observera att sista ansökningsdag har passerat.