Registrator sökes till samhällsviktig myndighet i Karlskrona
Perido AB / Administratörsjobb / Karlskrona
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Karlskrona,
Ronneby,
Torsås,
Karlshamn,
Emmaboda eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Perido AB i Karlskrona,
Ronneby,
Olofström,
Kalmar,
Kristianstad eller i
hela Sverige Vi på Period är på jakt efter en registrator till en samhällsviktig myndighet som just nu behöver förstärkning på grund av hög arbetsbelastning. Det här är ett uppdrag som sträcker sig över några månader och är placerad på myndighetens kontor centralt i Karlskrona.
I den här rollen kommer du att arbeta med att skapa struktur och ordning när du går igenom olika typer av administrativa uppgifter. Du kommer exempelvis att diarieför och skanna uppgifter till registraturen samt andra kontorsgöromål. Det här är en roll som passar dig som är noggrann och systematisk i ditt arbetssätt. Du kan uttrycka dig väl både i tal och skrift och är en kommunikativ person som tycker om att bemöta olika människor.
Vi tror dessutom att du är en positiv och driven person som trivs med att arbeta självständigt med härliga kollegor omkring dig. Du har tidigare arbetat som registrator, arkivarie eller administrativ assistent. Har du tidigare arbetat i system som Platina eller liknande är det meriterande.
Är det dig vi letar efter? Varmt välkommen med din ansökan redan idag!
Publiceringsdatum2017-08-30Kravprofil för detta jobb• Gymnasial utbildning
• Arbetslivserfarenhet som administrativ assistent, arkivarie eller registrator
• Goda kunskaper i Officepaketet
• Du uttrycker dig mycket väl i tal och skrift, även på engelska
Tjänstens omfattning och tillträdeHeltid, konsultuppdrag. Tillträde omgående.
Så ansöker duAnsökan görs via vår hemsida. Vid första kontakten med ansvarig rekryterare hos oss får du mer information om kundföretaget och tjänsten. Så länge annonsen finns på vår hemsida är tjänsten sökbar.
Har tidigare erfarenhet av administrativa uppgifter och har arbetat som registrator, arkivarie eller administrativ assistent? Tycker du om att skapa struktur och vill arbeta självständigt i en familjär och vänskaplig miljö? Då tycker vi att du ska läsa vidare!
Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn, som vuxit stadigt sedan starten 2003. Vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Detta inkluderar våra medarbetare, våra kunder och våra konsulter - något som syns i hög konsultnöjdhet i interna undersökningar år efter år. Vi består idag av 90 medarbetare internt och över 700 konsulter på uppdrag över hela landet. Våra uppdrag finns inom många olika branscher på allt ifrån storbanker, multinationella IT-bolag, världsledande telecomföretag, hälsoorganisationer, statliga myndigheter och mindre privata företag. För att måna om en trygg och säker arbetsmiljö är vi anslutna till kollektivavtal. Om du har någon akut fråga kan du mejla vår frågemejl, du får svar vardagar inom 24 timmar. Ange tjänstens referensnummer 2223LF i ämnesraden.
Kontaktuppgifter för detta jobbFrågor:
fraga@perido.seHemsida:
www.perido.seSå ansöker duSista dag att ansöka är 2017-09-29
Ange följande referens när du ansöker: 2223LF
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagPerido AB
AdressPerido AB
Katarinav 15, 8 tr
11645 STOCKHOLM
KontorsadressKatarinavägen 15
Jobbnummer 3670643
Observera att sista ansökningsdag har passerat.