Redovisningskonsult
LRF Konsult AB / Redovisningsekonomjobb / Jönköping
2008-11-26
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Redovisningskonsult" (publicerad 2011-09-29) ⬅️
Visa alla redovisningsekonomjobb i Jönköping,
Aneby,
Habo,
Mullsjö,
Vaggeryd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos LRF Konsult AB i Jönköping,
Nässjö,
Ulricehamn,
Tranås,
Falköping eller i
hela Sverige Kort beskrivning av företaget:
LRF Konsult är Sveriges största rådgivnings- och redovisningsföretag med fl er än 1400 medarbetare på 135 orter i landet. Vi arbetar med rådgivning inom bla ekonomi, juridik, skatter, skog och fastighetsförmedling.
INFORMATION OM LEDIG TJÄNST
Titel: Redovisningskonsult
Beskrivning av arbetsuppgifter:
Du arbetar nära kunden och sköter självständigt bokföring, bokslut mm samt ekonomiskt rådgivning åt kunder i olika branscher. Du ingår i ett team av ekonomer, jurister och specialister.
Beskrivning av kvalifikationer:
Vi söker dig som har erfarenhet av att arbeta med bokslut och deklarationer i en rådgivande roll. Du har en ekonomisk utbildning, gärna från högskola eller motsvarande arbetslivserfarenhet.
Som person är du självständig, förtroendeingivande, affärsmässig och har lätt för att skapa nya kontakter.
ANSTÄLLNINGSVILLKOR
Tillträde: snarast
ANSÖKAN
Senast: 081210
AG referens: Redovisningskonsult Jönköping
Andra uppgifter:
Fackliga representanter är
Folke Axelsson, 0485-369 84(Unionen) och
Ann Gyllenswärd, 0470-74 57 57 (SACO).
KONTAKTPERSONER
Funktion: Resultatenhetschef
Namn: Johan Olausson
E-postadress:
johan.olausson@konsult.lrf.seTelefon: 036-34 23 51
Publiceringsdatum2008-11-26Arbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2008-12-10
FöretagLRF Konsult AB
AdressLRF Konsult AB
Box 2173
55002 JÖNKÖPING
KontorsadressBredgränd 14
KontaktuppgifterTelefonnummer: 0771-272727
Faxnummer: 036-306299
E-postadress:
johnny.borgstrom@konsult.lrf.se Jobbnummer 359946
Observera att sista ansökningsdag har passerat.