Redovisningsekonom till affärsserviceföretag
ADD Business Support i Sverige AB / Redovisningsekonomjobb / Örebro
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla redovisningsekonomjobb i Örebro,
Kumla,
Hallsberg,
Nora,
Lindesberg eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos ADD Business Support i Sverige AB i Örebro,
Stockholm,
Haparanda eller i
hela Sverige ADD Business Support är ett ungt och innovativt affärsserviceföretag som erbjuder kvalitativt affärsstöd till små och medelstora företag inom olika branscher, det är det vi brinner för! Vi har kontor i Stockholm och Örebro. Tillsammans skapar vi en trygg och stabil grund för ett ekonomiskt välmående företag. Vi har stor erfarenhet och kompetens inom bland annat ekonomistöd, företagsutveckling, marknadsföring/kommunikation, försäljning och affärseffektivisering. Genom en unik arbetsprocess kombinerar vi kvalitet och nytänkande med engagemang och stort hjärta! ADD Business Support är ett dotterbolag i koncernen Agathon Capital AB.
Vi befinner oss nu i en tillväxtfas med många nya bolag som blivit kunder. Vill du bli en av oss - en medarbetare i ett expansivt och framgångsrikt företag?
Publiceringsdatum2011-01-27Dina arbetsuppgifterDu ansvarar för att självständigt sköta flertalet klienters löpande bokföring såsom kundreskontra, leverantörsreskontra, månatliga skattedeklarationer, löneadministration samt bokslut, upprättande av årsredovisningar och inkomstdeklarationer. Klienterna vi arbetar med är små och medelstora företag från olika branscher, dessa kommer du dagligen att ha mycket kontakt med.
Vem söker vi?
Du är gymnasieekonom eller utbildad inom ekonomi från högskola eller universitet. Vi ser att du har erfarenhet från brett redovisningsarbete (minst 3-5 år). Önskvärt är erfarenhet som revisor eller som redovisningskonsult från redovisningsbyrå.
Vi ställer krav på att du ska kunna arbeta självständigt i vårt affärssystem Visma SPCS.
Vi värdesätter egenskaper som hög servicenivå och integritet och att du trivs bäst när du får arbeta självständigt och ta egna initiativ. Att du ska ha ett stort intresse för bokföring och redovisning ser vi som självklart. Du är stresstålig och van att arbeta med många arbetsuppgifter parallellt, en förutsättning för att kunna hantera arbetet som redovisningsekonom hos oss!
Vi sätter kunden i centrum vilket förutsätter att du brinner för service och kundvård. Som person är du dessutom noggrann, strukturerad och engagerad. Att du är social och duktig på att samarbeta ser vi som en självklarhet.
Utvecklingsmöjligheter
Vår ambition är att du ska utvecklas till en fullfjädrad och bred Redovisningsekonom som får ta allt större ansvar. Vi växer med våra kunder och det vill vi att även du ska göra!
Du kommer vara placerad på vårt kontor i Örebro men en del resor till Stockholm kommer att bli aktuellt.
Arbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2011-02-20
Ange följande referens när du ansöker: RedovisningÖre
Ansökan kan skickas till e-postadress:
asa.jarnesund@agathoncapital.seFöretagADD BUSINESS SUPPORT I SVERIGE AB
AdressADD BUSINESS SUPPORT I SVERIGE AB
BARNHUSGATAN 20 3 TR
11123 STOCKHOLM
KontorsadressBARNHUSGATAN 20 3 TR
STOCKHOLM
KontaktuppgifterTelefonnummer: 08-212045
Jobbnummer 834345
Observera att sista ansökningsdag har passerat.