Redovisningsassistent
Clockwork Bemanning & Rekrytering AB / Ekonomiassistentjobb / Örnsköldsvik
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Örnsköldsvik,
Nordmaling,
Kramfors,
Bjurholm,
Sollefteå eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Clockwork Bemanning & Rekrytering AB i Örnsköldsvik,
Nordmaling,
Kramfors,
Sollefteå,
Härnösand eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2023-03-29Om företagetANDRITZ AB ingår i den internationella ANDRITZ-koncernen med ca 29 000 medarbetare. ANDRITZ finns på ca 280 platser i 40 länder. Vi levererar service-, system- och processlösningar till bland annat pappers- och massaindustrin, sågverk och kraftvärmeverk med heltäckande och högspecialiserad expertkunskap. Inom ANDRITZ AB i Sverige är det ca 300 medarbetare med kontor och filialer i Iggesund, Karlstad, Norrköping, Stockholm, Sundsvall, Varberg, Växjö och Örnsköldsvik.
ArbetsuppgifterVi söker nu en redovisningsassistent till vår kund Andritz i Örnsköldsvik. Uppdraget är på heltid och sträcker sig sex månader med start omgående och för rätt person finns chanser till förlängning. I rollen som redovisningsassistent ansvarar du för hela processen med inkommande leverantörsfakturor, från inskanning till attestering. I rollen ingår även sedvanliga administrativa arbetsuppgifter så som t.ex. posthantering.
ProfilVi söker dig som har tidigare erfarenhet av att arbeta med leverantörsfakturor. Det är även meriterande om du har god vana av Excel samt att du tidigare bekantat dig med skanning- och redovisningsprogram eller SAP. Då detta är en roll med en del internationella kontakter behöver du kommunicera obehindrat både på svenska och engelska. Du är bekväm med att kontakta både extern och intern part, såväl via e-mail som via telefon.
För att lyckas i rollen så krävs det att du är noggrann, strukturerad och systematisk. För att passa in hos Andritz är det också viktigt att du är en prestigelös lagspelare. Som person är du noggrann och ambitiös med en positiv inställning. Tack vare ditt driv är du nyfiken och kommunikativ och arbetar lika väl självständigt som i grupp. För att trivas på Andritz behöver du ha förmågan att periodvis prestera under press och trivas med att hugga i det där lilla extra när det behövs. I gengäld får du engagerade och drivna kollegor med en vilja att utveckla företaget tillsammans med dig!
Du kommer anställas som konsult hos Clockwork. Arbetet som konsult på Clockwork ger dig ett brett kontaktnät, goda karriärmöjligheter samt riktigt goda chanser att påverka såväl arbetssituation som personlig utveckling. Som anställd hos oss får du en attraktiv anställning med marknadsmässig lön, övertidsersättning, semester, friskvårdsbidrag, tjänstepension och försäkringar enligt kollektivavtal. För att passa in i rollen som konsult ser vi att glädje, engagemang och affärsmässighet speglar din personlighet.
Så ansöker duI denna process samarbetar vi med Clockwork Bemanning & Rekrytering. För mer information kring tjänsten är du varmt välkommen att kontakta konsultchef Elin Hilli på tfn: 0733 - 51 27 13. Vi arbetar löpande med processen så ansök därför så fort som möjligt men senast 2023-04-23 via
https://clockworkpeople.se/. Ersättning Fast lön
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2023-04-23
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "13456".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Clockwork Bemanning & Rekrytering AB (org.nr 556913-7325),
http://www.clockworkpersonal.se Arbetsplats Clockwork Umeå AB
Kontakt Elin Hilli
elin.hilli@clwork.se Jobbnummer 7601781
Observera att sista ansökningsdag har passerat.