Receptionist till vår kund i Mölndal
KFX HR-partner Skandinavien AB / Receptionistjobb / Mölndal
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Mölndal,
Göteborg,
Partille,
Härryda,
Kungsbacka eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos KFX HR-partner Skandinavien AB i Mölndal,
Göteborg,
Kungsbacka,
Kungälv,
Stenungsund eller i
hela Sverige Är du en individ som trivs med att vara det första ansiktet utåt och leverera högkvalitativ service? Känner du dig bekväm i en roll med varierande arbetsuppgifter i en dynamisk och utvecklande miljö? Då kan denna position vara perfekt för dig! Vi söker just nu en receptionist med fokus på problemlösning och service till vår kund i Mölndal.
Vi uppskattar om du kan börja från och med den 1 mars 2024!
Publiceringsdatum2024-02-12Om företagetKFX HR-partner är ett auktoriserat bemannings-, rekryterings- och omställningsföretag. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi är ett bemanningsföretag som värnar om den personliga kontakten med alla våra medarbetare. Vårt mål är att vara bemanningsbranschens bästa arbetsgivare. Du kommer att bli anställd av KFX HR-partner, därför är det viktigt att du trivs i rollen som konsult. Som konsult är det viktigt att du kan ta egna initiativ, är flexibel och lättillgänglig. Du är vårt och kundens ansikte utåt och ska därför förstå vår och kundföretagets organisation. Våra ledord på KFX HR-partner är Stolthet, Omtanke och Engagemang, dessa ska genomsyra allt vi gör.
Vi ser helst att du är tillgänglig omgående och har möjlighet att jobba heltid och i gengäld erbjuder vi dig ett socialt, kul och omväxlande extra arbete, en möjlighet att få nya erfarenheter och knyta kontakter.
Dina arbetsuppgifterSom konsult hos oss kommer du att arbeta ute på uppdrag hos vår kund i Mölndal. Arbetspassen är belagda i vår kunds reception vardagar kl. 8-17 måndag-fredag.
I rollen som Receptionist kommer du att arbeta brett med att stödja olika avdelningar inom organisationen, och ingen dag kommer att vara den andra lik. Du kommer att inneha en nyckelroll där du har omfattande kontakt med både interna och externa kontakter. Exempel på arbetsuppgifter i rollen inkluderar:
• Välkomna externa besökare och dirigera dem till rätt person
• Säkerställa att kontorsutrymmen håller hög standard
• Hantera bokningar av bud och organisera inkommande och utgående post på ett effektivt sätt
• Ansvara för att beställa nödvändiga förnödenheter till kontoret
• Koordinera olika evenemang/konferensrum
• Administrativt arbete
KvalifikationerEftersom arbetet involverar daglig kundkontakt söker vi personer som är glada och serviceinriktade med utmärkt kommunikativ förmåga. Vi värdesätter tidigare erfarenhet inom service och trivsel i den typen av arbete.
Om du har tidigare erfarenhet av reception och/eller telefoniarbete, betraktas det som meriterande. Det är av stor vikt att du besitter goda språkkunskaper i både svenska och engelska samt har en god förståelse för datasystem. Vidare förväntas du vara van vid att arbeta självständigt, vara ansvarstagande och ha en lösningsorienterad inställning.
I rollen som representant för både kundföretaget och KFX HR-partner är det avgörande att du inser vikten av att leverera en professionell, flexibel och servicemedveten kundservice.
Övrig informationAnställningen inleds med en provanställning som sträcker sig över en period av sex månader. Vid positiv utvärdering och ömsesidigt intresse övergår anställningen till en tillsvidareanställning.
Skicka in din ansökan redan idag så hörs vi inom kort! Har du frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Jonna Bushati på 031-711 98 00.
Ersättning Enligt överenskommelse
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2024-02-29
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare KFX HR-partner Skandinavien AB (org.nr 556658-2143)
Arbetsplats KFX HR-partner Stockholm
Jobbnummer 8461941
Observera att sista ansökningsdag har passerat.