Receptionist till kund i Sundbyberg!
Adecco Sweden AB / Administratörsjobb / Sundbyberg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Sundbyberg,
Solna,
Danderyd,
Stockholm,
Lidingö eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Sundbyberg,
Solna,
Danderyd,
Stockholm,
Lidingö eller i
hela Sverige Har du erfarenhet från reception sedan innan? Arbetar du proaktivt och brinner du för att ge service? Då kan vi på Adecco ha tjänsten för dig hos vår kund i Sundbyberg!
Publiceringsdatum2018-10-15Om tjänstenSom receptionist hos vår kund i Sundbyberg kommer din huvudsakliga arbetsuppgift vara att visa besökare till rätta samt svara på frågor om företaget. I din roll kommer du att ta emot besökare, ansvara för inköp samt vara behjälplig vid resebokningar. Du kommer även att se till att kontorets allmänna ytor är i ordning. Arbetstiderna är förlagada under dagtid måndag-fredag.
I din roll som receptionist kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära:
• Ta emot besökare
• Posthantering & kontoradministration
• Se till att konferensrummen är i ordning efter möten samt att lokalerna är i bra skick.
• Ansvar för inköp av kontorsmaterial
• Vara behjälplig med resebokningar, beställning av taxi mm.
• Vara behjälplig under konferenser
Om dig
Du som har ett proaktivt arbetssätt kommer trivas i rollen som receptionist hos vår kund. Har du sedan tidigare haft en roll där du fått leverera service i världsklass kommer du snabbt komma in i rollen. Ditt glada sätt, din flexibilitet och din prestigelöshet kommer att göra att du når framgång. Vi ser gärna att du har erfarenhet från reception sedan innan.
Viktigt för tjänsten är:
• Du har ett genuint intresse för service
• Är social samt har en glad och positiv inställning
• Intiativtagande
• Behärska engelska och svenska flytande i tal och skrift
Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet
Att arbeta som konsult på Adecco
Tjänsten är en del av vår personaluthyrning. Du är anställd av oss på Adecco men arbetar ute hos våra kunder. Att vara ambulerande konsult innebär att man blir anställd av oss Adecco för att utföra arbete i kundföretag och vars arbetsplats, arbetstid och arbetsuppgifter sålunda kan variera inom ett överenskommet tjänstgöringsområde.
Om anställningen
Tjänsten som receptionist är ett konsultuppdrag med start omgående och löper på 6 månader till att börja med. För rätt person finns stora möjligheter till förlängning. Som konsult får du en anställning i Adecco Sweden.
Självklart har vi kollektivavtal. Vi vill att du ska må bra och vi erbjuder bland annat friskvårdsbidrag, rabatt på träningskort m.m. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.
Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag. I Sverige finns vi på ca 50 orter och har 5000 anställda. Vår storlek gör att vi har kunder i de flesta olika branscher och en anställning som konsult hos oss leder ofta till att både ditt sociala och professionella kontaktnät växer. Då vi på Adecco samarbetar med många attraktiva företag som anlitar oss för sina personalbehov finns också chans att du erbjuds tjänster som aldrig når den öppna marknaden.
Om ansökan
Tjänsten skall tillsättas omgående och rekryteringsarbetet sker löpande. Vänligen bifoga CV och personligt brev och ansök tjänsten genom att klicka på knappen "Ansök".
Första steget i vår rekryteringsprocess är ett personlighetstest (MAP) som skickas till din mail efter att rekryteraren har granskat din ansökan. Adecco använder tester som en del i processen i syfte att göra en så kvalitetssäkrad och rättvis bedömning som möjligt.
Ansvarig rekryterare går sedan igenom inkomna ansökningar kontinuerligt och gör ett första urval.
Om du är en av dem som går vidare kommer du att bli kontaktad för en telefonintervju. De som går vidare efter telefonintervju får möjlighet att komma till Adecco och träffa ansvarig rekryterare för en personlig intervju.
Vänligen notera att vi i vissa av våra processer även använder videointervjuer, fler tester och andra bedömningstekniker. Om det är aktuellt i just denna process kommer du att informeras om detta.
Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen
att kontakta ansvarig rekryterare:
Linnéa Nyström via 08- 100 500
Har du frågor angående registrering, var god kontakta Adeccos Kandidatsupport:
kandidatsupport@adecco.se alt. via tel: 08 - 598 980 10.
Välkommen med din ansökan!
Sökord
Receptionist, Adecco, konsult, Reception, Stockholm,
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-11-14
Ange följande referens när du ansöker: ref-27887
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktLinnéa Nyström
FöretagAdecco Sweden AB
AdressAdecco Sweden AB
Svetsarvägen 8
17141 SOLNA
KontorsadressSvetsarvägen 8
Jobbnummer 4403324
Observera att sista ansökningsdag har passerat.