Receptionist till IT-konsultföretag i city
Arena Personal Sverige AB / Receptionistjobb / Stockholm
2016-10-27
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Receptionist till IT-konsultföretag i city" (publicerad 2017-04-18) ⬅️
Visa alla receptionistjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Arena Personal Sverige AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2016-10-27Om tjänstenNu har du chans att jobba på ett attraktivt IT-företag i trevlig arbetsmiljö mitt i city!
Arbetsuppgifterna som receptionist består av att ta emot besökare, sköta telefonväxel samt förbereda konferensrum med dryck och catering. Vidare ska du sköta entrén med kaffeautomater, hålla ordning i köket och se till att lokalerna ser fina ut.
Detta uppdrag ska starta omgående och är ett inhyrningsuppdrag som löper på tillsvidare. Du blir anställd av Arena Personal men arbetar heltid måndag-fredag hos vår kund.
Profil• Svenska och engelska, flytande i tal och skrift.
• Lättlärd
• Serviceinriktad och lösningsorienterad
• God datorvana
För att passa in i verksamheten bör du som person ha en god servicekänsla och "göra det lilla extra". Du är även prestigelös i ditt sätt att utföra dina arbetsuppgifter samt att du har en god initiativförmåga och kan arbeta självständigt.
Vi erbjuder
Vi matchar de bästa medarbetarna till rätt företag och uppdrag. Att vara extern medarbetare hos oss passar dig som på minsta möjliga tid vill skaffa dig mesta möjliga erfarenhet. Vi ger dig chansen att arbeta på attraktiva arbetsplatser där du utvecklar din kompetens.
Som konsult hos Arena Personal har du en personlig kontakt med din konsultchef som engagerar sig i din framgång och karriär. Du får också en marknadsmässig lön, friskvård, pensionsavsättning samt anslutning till vårt kollektivavtal ' en trygg anställning!
Inte nog med det ' som anställd hos Arena Personal har du även möjlighet att träna hos World Class till ett mycket fördelaktigt pris.
Om verksamheten
Arena Personal har 20 års branscherfarenhet och är verksamma inom bemanning och rekrytering. Våra cirka 800 externa medarbetare verkar på cirka 500 arbetsplatser varje år. Arena Personal är en del av Arenakoncernen, där även Arbetslivsresurs, Impact och World Class ingår. Som en del av Arenakoncernen är vi en komplett HR-partner som erbjuder rekrytering, bemanning, organisationsutveckling, omställning och rehabilitering. Vi är experter på att få rätt person på rätt plats och erbjuder lösningar som passar våra externa medarbetare lika bra som våra kunder.
Så ansöker duTre enkla steg till ditt nya jobb:
1. Du ansöker genom att klicka på "ansök här" eller "ansök via extern webbplats".
2. Du kommer då till Arena Personals hemsida. Klicka på "Sök jobbet" och fyll i dina kontaktuppgifter och bifoga sen ditt CV och personliga brev. Hela ansökningsprocessen tar max några minuter.
3. Vi behandlar alla ansökningar vartefter de kommer in så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag - vänta därför inte med att söka jobbet. Vi tar inte emot ansökningar via e-post.
Varmt välkommen med din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
Heltid tillsvidareanställning
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-11-11
Ange följande referens när du ansöker: 3935
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktIda-Maria Bruhn
ida-maria.bruhn@arenapersonal.com 08-587 117 01
FöretagArena Personal Sverige AB
AdressArena Personal Sverige AB
Fleminggatan 7
10425 Stockholm
KontorsadressFleminggatan 7, Stockholm
Jobbnummer 3134394
Observera att sista ansökningsdag har passerat.