Receptionist till Handkirurgin!
Sahlgrenska Universitetssjukhuset, Handkirurgi / Receptionistjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Sahlgrenska Universitetssjukhuset, Handkirurgi i Göteborg Tillsammans skapar vi på Sahlgrenska Universitetssjukhuset vård av högsta kvalitet med patienten i fokus. Med stort engagemang och ständigt lärande är vi ett av landets ledande universitetssjukhus. Vi bedriver allt från länssjukvård till högspecialiserad rikssjukvård. Genom intressant forskning har vi en inriktning mot framtidens sjukvård. I vårt arbete tar vi tillvara den bredd av kunskap och erfarenhet vi gemensamt har - Tillsammans med dig vill vi skapa värde för våra patienter.
Publiceringsdatum2018-05-08Om tjänstenReceptionen/kassan på Blå stråket 3 är en centralkassa som idag sköter kassahantering för sex olika verksamheter: Handmottagningen, Handrehab, Ortopedmottagningen, Hjärta, MagTarm och GEA.
Den 1/9 kommer vi att vara en av de första centralkassorna som ansluter sig till en helt ny enhet inom vår organisation. Den nya enheten som heter Incheckning kommer att ta över ansvaret för alla kassor som centraliseras framöver inom Sahlgrenska Universitetssjukhuset, här kommer även ansvaret för den nya funktionen Självincheckning att ligga.
Vad kan vi erbjuda dig som söker?
Vi erbjuder en flexibel arbetsplats med mycket patientkontakt där det finns möjlighet att arbeta i flera olika kassor, vi kommer att bli en enhet där kassauppgifterna blir en huvudfråga på våra möten. Här finns nu en unik chans att vara med när en helt ny enhet byggs upp.
Om tjänstenHuvuduppgiften idag innebär kassahantering för sex olika verksamheter i flera olika datasystem. Varje dag passerar 200-300 patienter denna kassa. Du kommer att arbeta i team med ytterligare en kanslist och ni arbetar dagtid måndag till fredag. Tillsammans har ni även ansvar för kassatelefonen.
Vem söker vi?
Vi söker dig som kan föra samtal på engelska. Fördjupad kunskap i ELVIS och Melior är meriterande för tjänsten, liksom att behärska fler språk utöver svenska och engelska.
Du som börjar hos oss har ett gott bemötande samt en hög service- och ansvarskänsla. Du är lösningsfokuserad, ansvarsfull, flexibel och stresstålig. Du har ett positivt förhållningssätt till patienter, arbetskamrater, andra yrkesgrupper och arbetsuppgifter. Stor vikt kommer att läggas vid personliga egenskaper.
Du delar vår värdegrund: Tillsammans FÖR patienten MED patienten.
Varmt välkommen med din ansökan!
Om Västra Götalandsregionen
Västra Götalandsregionen finns till för människorna i Västra Götaland. Vi ser till att det finns god hälso- och sjukvård för alla. Vi arbetar för en hållbar utveckling och tillväxt, bra miljö, förbättrad folkhälsa, ett rikt kulturliv och goda kommunikationer i hela Västra Götaland.
Så ansöker duVästra Götalandsregionen ser helst att du registrerar din ansökan via rekryteringssystemet. Om du som sökande har frågor om den utannonserade tjänsten eller av särskilda och speciella skäl inte kan registrera dina uppgifter i ett offentligt system - kontakta kontaktperson för respektive annons.
Till bemannings-, förmedlings- och rekryteringsföretag och till dig som är försäljare:
Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings-, förmedlings- och rekryteringsföretag samt andra externa aktörer och försäljare av ytterligare jobbannonser. Västra Götalandsregionen har upphandlade avtal.
Varaktighet, arbetstid
100 %. Tillträde: Enligt överenskommelse tillsvidareanställning
ErsättningIndividuell lönesättning
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-05-21
Ange följande referens när du ansöker: 2018/3254
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktEnhetschef, Sandra Klintberg 070- 020 61 43
FöretagSahlgrenska Universitetssjukhuset, Handkirurgi
AdressSahlgrenska Universitetssjukhuset, Handkirurgi
HR-servicecenter, Torggatan 1 A
43135 Mölndal
KontorsadressHR-servicecenter, Torggatan 1 A
Jobbnummer 4133078
Observera att sista ansökningsdag har passerat.