Receptionist till Gullmarsplans ungdomsmottagning
Stockholms Stad, Avd Individ & Familj - Barn & Unga / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Stockholms Stad, Avd Individ & Familj - Barn & Unga i Stockholm Stockholm växer som aldrig förr. Våra ambitioner är höga. Nu söker vi dig som vill vara med och forma morgondagens Stockholm.
Stockholm växer som aldrig förr. Våra ambitioner är höga. Nu söker vi dig som vill vara med och forma morgondagens Stockholm.
Enskede- Årsta- Vantör stadsdelsförvaltning är en av Stockholms fjorton stadsdelar. Här bor ca 90 000 invånare vilket motsvarar en mellanstor kommun. Vårt huvudkontor ligger vid Globen i södra Stockholm. Här finns stor variation i befolkning och bebyggelse vilket ger oss ett varierat och intressant arbete.
Avdelningen för Barn och Ungdom består av mottagningsenhet/ kvinnofridsteam, en utredningsenhet med 3 utredningsgrupper (0-9 år), (10-15 år), (16-20 år), familjevård, familjerätt samt en väl utvecklad öppenvård.
Öppenvården består av Ungdomsmottagning, MST-team, Relationsvåldscentrum sydost, Föräldramottagning samt Familjecentrum.
Vi söker nu en receptionist till vår Ungdomsmottagning som är belägen vid Gullmarsplan i ljusa, trevliga lokaler.
Arbetsgruppen består av fem barnmorskor, fem kuratorer samt en enhetschef och en biträdande enhetschef. Utöver arbetsgruppen har vi fyra inhyrda konsultläkare 1 dag/v.
Publiceringsdatum2016-03-30ArbetsuppgifterVi söker nu en receptionist till vår Ungdomsmottagning.
Som receptionist hos oss är du "ansiktet utåt" och har ett trevligt sätt och gott bemötande mot våra ungdomar.
I dina arbetsuppgifter ingår att registrera samt boka besök, göra beställningar, besvara frågor via telefon samt annat förekommande inom receptionsarbetet. Positionen som receptionist är ny och du kommer att få vara med att utforma arbetsuppgifter.
KvalifikationerVi söker dig som har lägst gymnasieutbildning, gärna med påbyggnad inom administration och/eller inom vårdsektorn.
Meriterande är undersköterskeutbildning, erfarenhet av tidigare receptionsarbete.
Du är positiv och serviceminded med ett gott ordningssinne. Det är tidvis högt tempo i receptionen vilket innebär att du är stresstålig och har förmåga att hantera arbetstoppar med en fortsatt hög servicenivå.
Som person är du flexibel, initiativtagande och tycker om att vara "ansiktet utåt".
Det krävs att du har en vana att arbeta strukturerat och att du är lyhörd inför att kunna prioritera dina arbetsuppgifter utifrån verksamhetens behov. Du är kommunikativ och bra på att uttrycka dig i tal och skrift. Du gillar högt tempo och nya utmaningar samt har ett sinne för ordning och struktur. Du är noggrann, prestigelös, lösningsorienterad och trivs att arbeta både självständigt och i nära samarbete med övrig personal på Ungdomsmottagningen.
Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet.
Varaktighet, arbetstid
Heltid. Dagtid. Heltid, flextid tillämpas. Tidsbegränsad anställning, tillträde: 2016-06-01 eller enligt överenskommelse. . Tidsbegränsad anställning 12 månader med möjlighet till förlängning.
ErsättningMånadslön Individuell lönesättning tillämpas.
FÖRMÅNER
Friskvårdstimme alternativt friskvårdsbidrag.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-04-20
Ange följande referens när du ansöker: A40640
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktHelen Engtstrand, Biträdande enhetschef 08 -508 148 61
helen.engstrand@stockholm.seEfva Gullberg, Enhetschef 08 - 508 149 41
efva.gullberg@stockholm.seFacklig kontaktEva Fagerhem, Vision 08- 508 201 14
eva.fagerhem@stockholm.seGustav Kristensson, Vårdförbundet 08 - 508 148 66
gustav.kristensson@stockholm.seAdrian Malm, SACO 08 -508 142 38
adrian.malm@stockholm.seFöretagStockholms stad, AVD INDIVID & FAMILJ - BARN & UNGA
AdressStockholms stad, AVD INDIVID & FAMILJ - BARN & UNGA
Box 81
12122 Johanneshov
KontorsadressSlakthusplan 4, T-bana Globen 12122 Johanneshov
Jobbnummer 2751620
Observera att sista ansökningsdag har passerat.